حمیدرضا ترقی آرایش سیاسی جناح‌ها را در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را "مبهم" ارزیابی کرد و گفت: آرایش و جریان‌های سیاسی موجود تاثیر زیادی در تصمیمات خواهد داشت که در چند روز آینده و هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم فضا شفاف‌تر می‌شود. باید ببینیم رقیب در چه شرایطی قرار می‌گیرد و چه لیستی ارائه خواهد داد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: باید رصد کرد که رقابت با اصلاح‌طلبان تا چه اندازه جدی است، احتمال دارد اصلاح‌طلبان به لیستی شفاف و کامل نرسند و این موضوع در آرایش درون اصولگرایی تاثیر خواهد گذاشت.

ترقی گفت: اگر جریان اصلاحات در تهیه لیست مشکل داشته باشد، برای حفظ مشارکت و مشارکت حداکثری، باید به شکلی عمل کنیم که عرصه انتخابات را گرم کنیم که انتخاباتی با مشارکت بالا داشته باشیم.

وی درباره ائتلاف اصولگرایان و چند دستگی میان آنها گفت: مذاکرات و تبادل نظرهای زیادی با جبهه پایداری صورت گرفته است که به نظر می‌رسد زمینه توافق و اشتراک نظر با این جبهه بسیار بالا است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکنون با محمود احمدی نژاد و گروه وابسته به او تعامل و مذاکره‌ای نداشته‌ است و لیست ما با آنها مشترک نیست. در مورد جبهه پایداری امیدواریم به جمع‌بندی برسیم و لیست مشترک ارائه دهیم.

ترقی گفت: نگران پیروزی لیست احمدی نژادی‌ها نیستیم و چنین پیش‌بینی هم وجود ندارد و  مردم به کسانی رای می‌دهند که کارآمدی بالایی داشته باشند.

این فعال اصولگرا دربار احتمال خالی شدن میدان انتخابات از حضور اصلاح‌طلبان، خاطرنشان کرد: ما از حضور رقیب استقبال می‌کنیم چون موجب جدی شدن رقابت می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.