حسین گل بخش در مورد عملکرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در شهرستان‌های کنارک و ایرانشهر اظهار کرد: ۹۷ سرویس خاک از معدن به داخل شهر کنارک جهت تخلیه به خیابان‌های ایران بندر۳، ۴و ۵، حد فاصل ایران بندر ۸ تا ۱۳ و خیابان ابراهیمی حمل شده است. همچنین خاک‌های تخلیه شده در معابر توسط ۸ دستگاه کمپرسی و یک دستگاه لودر تسطیح شده اند.

وی با بیان اینکه ۳۷ سرویس خاک و نخاله از معدن و معابر شهر کنارک به خیابان ابراهیمی تقاطع بهشتی حمل شده است، تصریح کرد: در ضمن معضل گودال آب گرفته بلوار بهشتی توسط یک دستگاه لودر و ۴ دستگاه کمپرسی ۱۰ چرخ (دو دستگاه متعلق به شهرداری کنارک و دو دستگاه متعلق به پیمانکار شهرداری کنارک) مرتفع شد. به گفته معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران؛ کانال‌های پر شده از گل و لای در سطح شهر کنارک، توسط بیل مکانیکی باز شده‌اند.

گل بخش در مورد عملکرد اکیپ اعزامی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز بیان کرد: در پنجم بهمن ماه، نیروهای عمل کننده سازمان آتش نشانی تهران جهت امدادرسانی و تخلیه آب ناشی از سیلاب به مناطق سیل زده بندر کنارک اعزام و عمیلات تخلیه آب و برگرداندن زندگی عادی به مردم را در قالب ۶ تیم آغاز کردند.وی افزود: پس از چند ساعت کار مداوم نیروهای عملیاتی در ۶ نقطه، آب را تخلیه و عبور و مرور به وضعیت عادی بازگشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.