مهدی امیرابادی پیشکسوت استقلال اعتقادداردبعد از رفتن استراماچونی بهترین نفر برای هدایت ابی ها فرهادمجیدی است زیرا یکی از محبوبترین بازیکنان تاریخ استقلال است و تجربه هدایت این تیم رادارد

استقلال به صورت رسمی از لیگ قهرمانان آسیا کناره‌گیری کرد نظرتان چیست؟

من نمی‌دانم مقامات AFC با چه معیاری چنین خواسته‌ای را برای ما مطرح کردند. هر روز چندین هواپیما از مرزهای ایران ورودو خارج می‌شود ماباید قبول کنیم ایران یکی از کشورهای امن دنیا است و این بی‌انصافی است که بخواهند کشور ما را این گونه جلوه بدهند. 

به نظر شما کار مسئولان استقلال درست بود؟

قطعا آنها تصمیم درستی را گرفتند و اگر ما بتوانیم این گونه مسائل را به کسانی که در این عرصه حقوقی می‌دانند بسپاریم قطعا آنها می‌توانند از حق فوتبال ما دفاع کنند. مطمئن باشید حق فوتبال ایران این برخوردها نیست.

حضور فرهاد مجیدی چقدر در استقلال تاثیرگذار است؟

فرهاد یکی از محبوبترین بازیکنان استقلال است که هواداران از او خاطرات خوبی دارند به نظر من بعد از رفتن استراماچونی بهترین تصمیم این بود که مجیدی سرمربی استقلال شود. امیدوارم هواداران مانند استراماچونی نیز از مجیدی حمایت کنند تا به موفقیت برسند.

ایا استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی باشد؟

قطعا استقلال اگر بتواند همانند دوره رفت ظاهر شود می‌تواند مدعی قهرمانی شود البته که بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت‌تر است و هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند به موفقیت برسد.

با فرهاد مجیدی در تماس هستید؟

فقط روز اولی که معارفه ایشان بود از من دعوت کرد به محل تمرین بروم بعد از آن دیگر تماسی با یکدیگر نداشتیم البته او در این روزها درگیری‌های زیادی دارد و بیشتر تمرکزش روی استقلال است اگر تکلیف باشد قطعا به محل تمرینات استقلال خواهم رفت. 

کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند؟

همیشه تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور جزو مدعیان قهرمانی هستند در حال حاضر شرایط استقلال و سپاهان از تیم‌های دیگر بهتر است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.