در گزارش این رسانه ها چند مطالب از سخنان رهبر معظم انقلاب از جمله حمله موشکی به پایگاههای آمریکایی در عراق ، موضع  گیری اخیر سه کشور اروپایی نسبت به برجام ، تاسف و اندوه مسوولان و مردم ایران از حادثه سقوط  هواپیمای مسافربری اوکراینی انعکاس گسترده داشته است .

  خبرگزاری رسمی " آذرتاج " در گزارشی نوشت : آیت الله خامنه ای در نماز جمعه تهران، مردم ایران را به وحدت و یکپارچگی دعوت کرد و با تاکید بر این که  در طی دوهفته گذشته اتفاقات بی نظیری در کشور رخ داد ، گفت که ایران در رابطه با شهادت  سردار قاسم سلیمانی پاسخ کوبنده ای به آمریکا داد .

  بنا به این گزارش ، رهبر ایران سخنان مسوولان آمریکا مبنی بر این که آنها در کنار مردم ایران هستند را خاطر نشان وآن را دروغ محض خواندند و تحریم های اعمالی آمریکا علیه ایران را یادآور شدند .

  پایگاه خبری " حقین . آذ " در گزارشی تحت عنوان " رهبر ایران حمله موشکی به پاییگاههای آمریکا در عراق را یوم الله نامید " نوشت : آیت الله خامنه ای حضور دهها میلیون انسان در خیابانها در ایران  و عراق در رابطه با شهادت سردار قاسم سلیمانی را نقطه عطفی در تاریخ عنوان کرد .

  خبرگزاری " ترند "  نیز در گزارشی به عنوان " آیت الله خامنه ای انگلیس ، آلمان و فرانسه را پادوی آمریکا خواند " نوشت : رهبر ایران اظهار داشت که به  این سه کشور اعتماد ندارد .

  بنا به این گزارش ، رهبر ایران همچنین در ادامه  انتقاد از موضع  گیری های آلمان ، فراتنسه و انگلیس  گفت که آنها نمی توانند کسانی باشند که به آنها اطمینان کنیم.

  پایگاه خبری " فاکت خبر " نیز با بیان اینکه نماز جمعه امروز در مصلای تهران به امامت رهبر ایران اقامه شد ، نوشت : آیت الله  خامنه ای طی سخنانی در نماز جمعه گفت که اقدامات روزهای اخیر ،  چهره واقعی آمریکا  را در میان گذاشت و این روزها پر از ماجراهای تلخ و شیرین و درس‌آموز برای ملت ایران بوده است .

این پایگاه خبری همچنین اضافه کرد: رهبر ایران همچنین با اشاره به برگزاری تظاهرات  ده‌ها میلیون انسان در ایران و صدها هزار نفر در عراق و بعضی کشورهای دیگر به‌پاس خون فرمانده سپاه قدس ، آن را  مصداق ایام‌الله خواندند و گفتند:  این عظمت هیچ عاملی جز دست قدرت خدا ندارد.

  پایگاه خبری " اسلامین سسی "  (" صدای اسلام " ) نیز نوشت :  رهبر معظم ایران حمله موشکی سپاه به پایگاههای آمریکا را یکی دیگر از ایام‌الله برشمرد و گفت : اینکه ملتی با چنین قدرت و توان روحی به یک قدرت متکبر و زورگوی عالم سیلی بزند، نشان‌دهنده دست قدرت الهی است، پس این روز بزرگ نیز جزو ایام‌الله است.

 بنا به این گزارش ، آیت الله خامنه ای همچنین گفتند که ترور دزدانه و بزدلانه سردار سلیمانی موجب رسوایی و روسیاهی دولت بی‌آبرویِ آمریکا شد.

  خبرگزاری "آپا " ، پادیگاه خبری " سلام نیوز " ، " مائده " ، " دیرلر " و روزنامه " ینی مساوات "  نیز در گزارش های خبری خود به انعکاس سخنان رهبر معطم انقلاب در نماز جمعه تهران پرداختند .

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.