دوازدهمین دوره حراج آثار هنری تهران با گرامیداشت یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی و جان باختگان سانحه هوایی خطوط هوایی اکراین کار خود را در هتل پارسیان آغاز کرد.

همواره حراج‌های دی‌ماه در مقایسه با حراج‌های تیرماه که آثار کلاسیک هنر ایرانی نیز در کنار آثار معاصر عرضه می‌شوند، از اقبال بیشتری برخوردار شده است. ۱۱۸ اثر در حراج دوازدهم تهران از هنرمندان جوان، پیشکسوت و درگذشتگان عرضه شد.

در دوازدهمین دوره حراج تهران، ترکیب متنوعی از آثار هنرمندان معاصر ایران شامل هوشنگ پزشک‌نیا، فرشید مثقالی، پرویز تناولی، فریده لاشایی، پروانه اعتمادی، هانیبال الخاص، ناصر اویسی،  نصرت‌الله مسلمیان، منصوره حسینی، رضا بانگیز، یعقوب امدادیان، قاسم حاجی‌زاده، سیدمهدی حسینی، مهدی سحابی و داوود زندیان عرضه شده است. همانطور که در کاتالوگ این حراج آمده است این مجموعه در برگیرنده آثاری از هنر معاصر ایران است که از حیث مفهوم و ساختار هنری، تجربه‌ای متفاوت با هنر مدرن را رقم زده‌اند.

مجموعه حاضر آثاری را در بر می‌گیرد که تجربه‌های نوین و پیشین متفاوت با رویکرد مدرنیستی در هنر را به نمایش می‌گذارد.

در این مجموعه حسین زنده‌رودی نقاش معاصر با سه اثر بیشترین آثار را دارد و از پروانه اعتمادی، فرامرز پیلارام، ژازه تباتبایی، منصور قندریز، پرویز کلانتری و عباس کیارستمی، ۲ اثر ارائه شده است.

 

اثر ۲۰۰×۲۰۰ سانتیمتر ترکیب مواد روی بوم  محمود زنده‌رودی با عنوان بسم ...  با برآورد قیمت  ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان معرفی شد و در نهایت ۳۰۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر ۱۰۰×۱۰۰ سانتیمتر اکریلیک روی بوم ساناز البرزی  با برآورد قیمت ۱۰ تا ۱۴میلیون تومان معرفی شد و ۳۶ میلیون تومان چکش خورد.

اثر ۲۰۰×۲۰۰ سانتیمتر ترکیب مواد روی بوم  کوروش قاضی‌مراد با برآورد قیمت ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان معرفی شد و  ۶۰ میلیون تومان چکش خورد.

اثر ۲۰۰×۱۶۰ سانتیمتر اکریلیک روی بوم امیرصادق طهرانی با برآورد قیمت ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان ارائه شد و ۵۵ میلیون تومان چکش خورد.

اثر ۲۰۲×۱۴۵ سانتیمتر ترکیب مواد روی بوم محمد بزرگی برآورد قیمت : ۵۰ تا ۷۰  میلیون تومان ارائه شد و ۱۳۰ میلیون تومان چکش خورد.

اثر ۱۰۰×۱۵۰ سانتیمتر  چاپ سیلک روی کاغذ  حسین زنده‌رودی که در نهمین حراج تهران نیز ارایه شد با برآورد قیمت ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان تومان معرفی شد و ۴۲۰ میلیون تومان چکش خورد.

اثر۱۸۰×۱۳۰ سانتیمتر ترکیب مواد روی بوم از بابک رشوند با برآورد قیمت۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان معرفی و ۹۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر۱۵۰×۱۵۰ سانتیمتر ترکیب مواد روی بوم از هادی روشن‌ضمیر با برآورد قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان معرفی و ۴۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر ۶۷×۹۵ سانتیمتر ترکیب مواد روی بوم از شهلا حبیبی که در سال ۱۳۹۳ در سومین حراج تهران ارایه شد با برآورد قیمت ۱۵۰ - ۱۰۰ میلیون تومان معرفی و ۱۵۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر ۱۲۱×۱۲۱ سانتیمتر ترکیب مواد روی بوم از ناصر پلنگی که در سال ۲۰۱۸ در بینال بین المللی نقاشی رنگ روغن چین ارایه شد با برآورد قیمت ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان معرفی و ۵۵ میلیون تومان فروخته شد.

اثر برنزی ۱۶×۷۳×۵۰ سانتیمتر تاها بهبهانی که شماره ۹ از تعداد ۱۵ نسخه این مجموعه است با برآورد قیمت ۶۰ تا ۸۰  میلیون تومان معرفی شد و ۱۰۰ میلیون تومان چکش خورد.

اثر ۱۹۷×۸۶ سانتیمتر اکریلیک روی بوم از ناصر اویسی با عنوان سواران را چه شد؟ با برآورد قیمت ۲۰۰ تا۳۰۰ میلیون تومان معرفی شد و ۲۲۰ میلیون تومان چکش خورد.

اثر ۱۱۶×۱۱۸ سانتیمتر ترکیب مواد روی بوم از صادق تبریزی با برآورد قیمت ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان معرفی و ۴۲۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر سه لته‌ای ترکیب مواد روی بوم که هر لت ۹۰×۱۸۰ سانتیمتر، در مجموع ۲۷۰×۱۸۰ سانتیمتر از مجموعه شکارگاه میترا کاویان با برآورد قیمت ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان، ۸۰ میلیون تومان چکش خورد.

اثر ۲۵۰×۱۸۰ سانتیمتر اکریلیک روی بوم نیلوفر قادری‌نژاد با عنوان سیاوش در گذرگاه با برآورد قیمت۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان معرفی و ۱۰۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر دولته‌ای اکریلیک و ورق طلا روی بوم از شهریار احمدی که هر لت ۲۷۰×۱۵۰ سانتیمتر، در مجموع ۵۴۰×۱۵۰ سانتیمتر با برآورد قیمت ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان معرفی و ۱۰۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر ۲۲۰×۱۸۰ سانتیمتر رنگ‌روغن و اکریلیک روی بوم از حسن روح‌الامین با برآورد قیمت ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان معرفی شد و ۲۸۰ میلیون تومان چکش خورد.

اثر ۱۴۰×۱۴۰ سانتیمتر ترکیب مواد روی بوم از کیوان عسگری با عنوان هنوز خواب تو را میبینم با برآورد قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان معرفی و ۴۴ میلیون تومان فروخته شد.

اثر ۱۵۰×۱۰۰ سانتیمتر رنگ‌روغن روی بوم از حسین محجوبی با عنوان آرامش و زندگی در طبیعت پاک با برآورد قیمت۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان ارائه و ۱۵۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر ۱۵۰×۱۰۰ سانتیمتر آبرنگ روی بوم از سیاوش مظلومی‌پور با برآورد قیمت ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان معرفی شد و ۶۵ میلیون تومان چکش خورد.

اثر ۲۰۰×۱۴۰ سانتیمتر اکریلیک روی بوم آرمان یعقوب‌پور از مجموعه طبیعت مینیمال با برآورد قیمت ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان معرفی و ۶۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر ۹۷×۱۱۷ سانتیمتر رنگ‌روغن روی بوم از منوچهر یکتایی که در سال ۱۳۹۵ در پنجمین حراج تهران و در اکتبر ۲۰۱۶ در حراج ساتبیز لندن ارایه شده است با برآورد قیمت ۱.۵ تا : ۲ میلیارد تومان معرفی شد و یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان چکش خورد.

اثر ۶۰×۷۰ سانتیمتر رنگ‌روغن، اکریلیک و مداد روی بوم فریده لاشایی با برآورد قیمت ۲۵۰ تا۳۵۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۶۲×۸۷ سانتیمتر رنگ‌روغن روی تخته منصوره حسینی با برآورد قیمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۸۰×۶۰ سانتیمتر رنگ‌روغن و سیمان روی تخته پروانه اعتمادی با برآورد قیمت ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۲۴۴×۱۴۰ سانتیمتر چاپ عکس روی بوم از عباس کیارستمی که در اکتبر ۲۰۱۴ در حراج کریستیز دوبی و در هفتمین حراج تهران  ارایه شده است با برآورد قیمت ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر   ۲۲۰×۱۴۰ سانتیمتر رنگ‌روغن روی بوم از منوچهر نیازی با برآورد قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۲۲۶×۱۲۶ سانتیمتر ترکیب مواد روی بوم و چیدمان ویدئویی کاری تک‌ نسخه از شهرام کریمی با عنوان کوهستان مه‌آلود است که با برآورد قیمت ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر آهنی ۳۳×۳۵×۶۱ سانتیمتر تک نسخه از توکل اسماعیلی که از طرف گالری گلستان ارایه شده است با برآورد قیمت ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۱۶۵×۱۶۵ سانتیمتر رنگ‌روغن روی بوم از حمید رضا اندرز با برآورد قیمت ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۱۵۳×۱۴۳ سانتیمتر اکریلیک روی بوم از احمد وکیلی با برآورد قیمت : ۳۵ - ۲۵ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۱۳۰×۱۳۰ سانتیمتر اکریلیک روی بوم از یعقوب امدادیان که در سال ۱۳۹۶ در هشتمین حراج تهران ارایه شده است برآورد قیمت ۱۲۰ تا ۱۶۰میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۲۱۳×۱۳۴ سانتیمتر ترکیب مواد روی بوم حبیب‌الله صادقی با برآورد قیمت ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۲۲۰×۱۴۶ سانتیمتر ترکیب مواد روی بوم از مرتضی گودرزی با برآورد قیمت ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۲۰۰×۱۲۰ سانتیمتر اکریلیک روی بوم از جواد علیمحمدی اردکانی از مجموعه زمین با برآورد قیمت ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۲۰۰×۷۱ سانتیمتر چاپ عکس روی فلز با عنوان یاران فکه از جاسم غضبانپور با برآورد قیمت ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۱۸۰×۱۴۰ سانتیمتر رنگ‌روغن روی بوم از طاهر پورحیدری با برآورد قیمت ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۱۶۰×۱۶۰ سانتیمتر ترکیب مواد روی بوم از خسرو خسروی با برآورد قیمت ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان معرفی شد.

۹۳×۷۹ سانتیمتر ترکیب مواد روی گونی از بهمن دادخواه با برآورد قیمت ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۱۲۰×۱۰۰×۱۵۰سانتیمتر تک نسخه ترکیب مواد با عنوان رخش و همای از الهام فلاحی با برآورد قیمت ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر برنزی تک‌نسخه ۸۵×۱۰۵×۷۵ سانتیمتر از مجتبی رمزی با برآورد قیمت  ۸۰ - ۶۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۴۵×۵۵ سانتیمتر طبیعت‌بیجان با کله گوسفند که رنگ‌روغن روی گونی از منصور قندریز است با برآورد قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۱۰۰×۱۵۰ سانتیمتر اکریلیک روی بوم از فرشید ملکی با عنوان سیاهچاله با برآورد قیمت ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر دولته‌ای رنگ‌روغن روی بوم هرلت ۱۴۲×۲۲۸ سانتیمتر، در مجموع ۲۸۴×۲۲۸ سانتیمتر از داوود زندیان با برآورد قیمت۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر دو لته‌ای گواش روی مقوا هر ‌لت ۵۷×۷۵ سانتیمتر، در مجموع ۱۱۴×۷۵ سانتیمتر از آیدین آغداشلو با عنوان تابستان، زمستان از مجموعه مغربی‌ها با برآورد قیمت ۷۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۴۷ ×۶۰ سانتیمتر مداد رنگی روی مقوا پروانه اعتمادی با برآورد قیمت  ۱۶۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۵۰×۷۰ سانتیمتر گواش و آب‌مرکب روی مقوا هوشنگ پزشک‌نیا با عنوان شیخ ابوسعید ابوالخیر با برآورد قیمت ۱۵۰ تا۲۰۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۱۶۶×۱۳۳ سانتیمتر رنگ‌روغن روی بوم قاسم حاجی‌زاده با برآورد قیمت ۲۵۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر تک نسخه فلز ۳۰×۶۵×۱۴۳ سانتیمتر ژازه تباتبایی با برآورد قیمت ۷۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۹۲× ۱۰۷ سانتیمتر گواش روی فیبر مکرمه قنبری با عنوان «مهر هنرمند» با برآورد قیمت ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۹۰×۱۵۰ سانتیمتر چاپ لینوکات روی بوم از رضا بانگیز با عنوان شادی کنار جاجرود با برآورد قیمت  ۷۰ تا ۵۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر برنزی ۲۵×۲۳ ×۵۰ سانتیمتر امیر موبد با برآورد قیمت ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر برنزی ۷×۱۹×۵۰ سانتیمتر فاطمه امدادیان با برآورد قیمت ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۸۰×۸۰ سانتیمتر اکریلیک روی بوم از طلیعه کامران  با برآورد قیمت۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۲۰۰×۱۰۵ سانتیمتر رنگ روغن روی بوم از پرویز کلانتری که در سال ۱۳۹۷ در نهمین حراج تهران ارایه شده است با برآورد قیمت ۴۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۸۰×۸۰ سانتیمتر کاهگل روی بوم مارکو گریگوریان با برآورد قیمت ۷۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۲۱۳×۱۰۴ سانتیمتر رنگ‌روغن روی بوم با عنوان پ. چ. ر از سروژا آواکیان با برآورد قیمت ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان معرفی شد

اثر پنج لته‌ای ترکیب مواد روی تخته از ایرج اسکندری که هر لت ۶۰×۱۸۰ سانتیمتر، در مجموع ۳۰۰×۱۸۰ سانتیمتر است با برآورد قیمت ۵۰ تا۷۰ میلیون معرفی شد.

اثر ۱۹۵×۱۱۴ سانتیمتر اکریلیک روی بوم بهمن بروجنی با برآورد قیمت ۵۰ تا ۷۰  میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۱۷۰×۲۱۰ سانتیمتر ترکیب مواد روی چوب بیژن بصیری از مجموعه تبخیر (چهره) با برآورد قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر آهن و چوب ۹۰×۹۰×۱۸۰ سانتیمتر از محمد رضا یزدی با عنوان آتاراکسی از مجموعه نبض بی جان با برآورد قیمت ۴۰ تا۶۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر سه‌لته‌ای ترکیب مواد روی بوم که هر لت ۱۰۰×۱۳۰ سانتیمتر، در مجموع ۳۰۰×۱۳۰ سانتیمتر است از مجموعه در هم تنیدگی کتایون مقدم  با برآورد قیمت ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان معرفی شد.

 اثر ۱۵۰×۱۰۰ سانتیمتر اکریلیک روی بوم ایرج شایسته‌پور با برآورد قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان معرفی شد.

اثر۱۵۰×۱۰۰ سانتیمتر اکریلیک روی بوم ناصر آراسته با برآورد قیمت ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۲۶۵×۱۶۰ سانتیمتر رنگ‌روغن روی بوم پری‌یوش گنجی از مجموعه آب با برآورد قیمت ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر دولته‌ای ترکیب مواد روی بوم بیتا وکیلی که هر لت ۱۳۰×۱۶۰ سانتیمترو در مجموع ۲۶۰×۱۶۰ سانتیمتر است با برآورد قیمت ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان.

اثر ۱۸۷×۲۰۲ سانتیمتر رنگ‌روغن و اکریلیک روی بوم از فرهاد مشیری که همراه با گواهینامه این هنرمند بین ۱.۵  تا ۲ میلیارد تومان برآورد شد.

اثر تک نسخه ۲۲×۱۰۰×۴۳ سانتیمتر ترکیب مواد از محمود بخشی با عنوان بیانات است  که با برآورد قیمت ۶۰ تا ۸۰  میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۲۰۰ ×۲۰۰ سانتیمتر ترکیب مواد روی بوم با عنوان عشق از عین‌الدین صادق‌زاده با برآورد قیمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۱۵۲×۱۹۰ سانتیمتر اکریلیک روی بوم اکبر میخک با عنوان سایه قیمت ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان با برآورد شد.

اثر ۱۳۰×۱۹۹ سانتیمتر رنگ روغن و ورق طلا روی بوم از فرامرز پیلارام که متعلق به مجموعه خصوصی خانواده هنرمند است با برآورد قیمت ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان معرفی شد.

اثر ۷۰×۱۰۰ سانتیمتر ترکیب مواد روی بوم پرویز کلانتری از مجموعه سقاخانه با برآورد قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۲۳۸×۲۰۵ سانتیمتر اکریلیک روی بوم نصرالله افجه‌ای با برآورد قیمت ۶۰۰ تا۸۰۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر فلز ۶۰×۶۰×۲۴۰ سانتیمتر علیرضا آستانه با عنوان نام اعظم که در سال ۱۳۹۳ در سومین حراج تهران ارایه شده است با برآورد قیمت ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۱۷۴×۲۱۲ سانتیمتر  رنگیزه گیاهی و اکریلیک روی بوم حسین زنده‌رودی با عنوان قوس آبی نیلگون در مه ۲۰۱۹ در حراج ساتبیز پاریس ارایه شده است با برآورد قیمت ۳ تا ۴ میلیارد تومان ارائه شد.

اثر ۱۰۰×۷۰ سانتیمتر رنگ روغن روی بوم از فرامرز پیلارام با برآورد قیمت ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر ۷۵×۷۵×۱۹۶ سانتیمتر فایبر گلاس از مجموعه هیچ روی صندلی پرویز تناولی که در اکتبر ۲۰۱۳ در حراج کریستیز دوبی و نهمین حراج تهران  ارایه شده است برآورد قیمت ۱ تا  ۱.۵ میلیارد تومان معرفی شد.

اثر ۱۸×۳۳×۷۷ سانتیمتر ترکیب مواد روی چوب مهدی سحابی از مجموعه ستون‌ها با برآورد قیمت ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان معرفی شد.

 اثر تک‌نسخه چوب و آلومینیوم  ۶۰×۹۱×۱۰۴ سانتیمتری از مجموعه تهی فعال محمدحسین عماد با برآورد قیمت ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان معرفی شد.

اثر تک نسخه آهنی ۱۲۷ ×۲۵۰×۱۸۱ سانتیمتری بهروز دارش که نمونه مشابهی از این اثر برگزیده دومین دوسالانه مجسمه سازان معاصر ایران (۱۳۷۸) شده و در موزه ویتو مله ایتالیا نگهداری می شود با برآورد قیمت ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان ارائه شد.

آیینه‌کاری و نقاشی پشت‌شیشه روی گچ و چوب منیر(شاهرودی) فرمانفرماییان با عنوان توپ آیینه‌ای به قطر ۲۵ سانتیمتر به همراه گواهینامه هنرمند و گالری هینس ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد و دویصت میلیون تومان برآورد شد.

اثر تک‌نسخه چاپ دیجیتال روی پلکسی گلس، اکریلیک و آیینه روی فرش چسبانده شده روی تخته به ابعاد ۲۱۷×۱۶۰ سانتیمتر  از مجموعه فرش ایرانی سمیرا علیخانزاده که پیش از این در پنجاه و ششمین دوره بینال ونیز ۲۰۱۵ به نمایش درآمده است. ارزش این اثر  ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون برآورد شد.

پرتره سهراب سپهری ترکیب مواد روی بوم به ابعاد ۱۴۰×۱۹۶ سانتیمتر اثری از فرشید مثقالی است که ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون برآورد قیمت شد.

اثر رنگ‌روغن روی بوم کاظم چلیپا در ابعاد ۱۲۰×۱۰۰ سانتیمتر با عنوان گفت‌وگوی هزارساله ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان برآورد شد.

اکریلیک روی بوم نصرت‌الله مسلمیان در ابعاد ۱۸۰×۱۸۰ سانتیمتر ۱۲۰ تا۱۶۰ میلیون تومان برآورد شد.

اکریلیک روی بوم مسعود کشمیری ۲۲۰×۱۵۰ سانتیمتر از مجموعه زندگی مقوایی ۲۰ تا۲۵ میلیون تومان برآورد شد.

اثر۱۵۲×۷۷ سانتیمتر اکریلیک و گواش روی بوم از محمود سبزی با عنوان هشت الویس ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان برآورد شد.

اثر رنگ‌روغن روی بوم ۲۰۰×۱۶۰ سانتیمتر با عنوان تعادل از نزار موسوی‌نیا ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان برآورد شد.

اکریلیک روی بوم در ابعاد ۱۷۵×۱۲۵ سانتیمتر از از مجموعه عجیب‌تر از بهشت محمد طباطبایی ۳۰ تا۴۰ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

اکریلیک روی تخته دولته‌ای، هر لت ۹۰×۹۰ سانتیمتر، در مجموع ۱۸۰×۹۰ سانتیمتر با عنوان گذار اثری از کریم نصر ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

اثر رنگ روغن روی بوم ۲۰۰×۱۶۰ سانتیمتر از مسعود سعدالدین ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

اثر رنگ‌روغن روی بوم در ابعاد ۲۰۰×۲۰۰ سانتیمتر از رکنی حائری‌زاده که در سال ۱۳۹۵ در ششمین حراج تهران ارایه شده است ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

رنگ‌روغن روی بوم با ابعاد ۱۳۰×۱۳۰ سانتیمتر از هانیبال الخاص ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

عکسی تک‌نسخه  از سعید صادقی در ابعاد ۱۷۸×۱۱۸ سانتیمتر با عنوان گمرک خرمشهر۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

اکریلیک روی بوم در ابعاد ۲۵۰×۱۵۰ سانتیمتر با عنوان ما می‌رقصیدیم از مهرداد محب‌علی ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

اثر تک نسخه با ابعاد ۱۹۵.۵×۱۱۰ سانتیمتر با عنوان آخرین وسوسه از مهدی کرم‌پور با بر آورد قیمت ۶۰ تا  ۸۰ میلیون تومان.

اثر سه لته‌ای دیجیتال آرت رضا کیانیان که هر یک ۸۷×۱۲۰ سانتیمتر ، در مجموع ۲۵۱×۱۲۰ سانتیمتر است

با عنوان دیگر مپرس از من نشان کز دل نشانم می‌رود با بر آورد برآورد قیمت ۶۰ تا  ۸۰ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

اثر رنگ‌روغن روی بوم واحد خاکدان با ابعاد ۱۵۰×۲۰۰ سانتیمتر و عنوان محراب با بر آورد برآورد قیمت ۳۰۰ تا  ۴۰۰ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

اثر آیینه، فولاد ضدزنگ جلا داده شده و برنز امیرمسعود اخوان‌جم با عنوان دگردیسی و ابعاد ۶۰×۸۲×۲۰۷ سانتیمتر با بر آورد برآورد قیمت ۸۰۰ میایون  تا  یک میلیارد و دویست میلیون تومان برآورد قیمت شد.

اثر تک نسخه فلز ژازه تباتبایی با ابعاد ۲۸×۲۸×۹۳ سانتیمتر با برآورد قیمت ۳۰۰ تا  ۴۰۰ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

اثر تک نسخه ۵۰×۸۰×۲۷۵ سانتیمتر بیتا فیاضی با عنوان دلقک با برآورد قیمت  ۸۰۰ میلیون تا یک میایارد و دویست میلیون تومان برآورد قیمت شد.

اثر برنزی تک‌نسخه بهداد لاهوتی با ابعاد ۵۰×۸۰×۱۳۰ سانتیمتر با برآورد قیمت ۶۰ تا  ۸۰ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

اثر برنزی کوروش گلناری با عنوان الهه قرون از مجموعه سلاطین با برآورد قیمت ۸۰ تا  ۱۲۰ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

اثر آیینه، گچ و شیشه رنگ شده روی چوب  پویا آریان‌پور با عنوان زنده آگاه با برآورد قیمت ۴۰۰ تا  ۶۰۰ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

اثر اکریلیک روی بوم دولته‌ای یحیی گمار با عنوان غسل بتان یک چشم که هر لت ۳۷×۱۲۰×۲۵۹ سانتیمتر، در مجموع ۳۷×۲۴۰×۲۵۹ سانتیمتر است با برآورد قیمت ۴۰ تا  ۶۰ میلیون تومان برآورد قیمت شد و در نهایت...  میلیون تومان چکش خورد.

چاپ روی مقوا چسبانده شده روی بوم باابعاد ۱۰۵×۲۰۲ سانتیمتر از خسرو حسن‌زاده با برآورد قیمت ۶۰ تا  ۸۰ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

اثر اکریلیک روی بوم حسین شاه ‌طاهری با ابعاد ۲۰۰×۲۰۰ سانتیمتر با برآورد قیمت ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

اثر رنگ‌روغن روی بوم منصور قندریز با ابعاد ۷۲×۶۲ سانتیمتر با برآورد قیمت ۸۰۰ تا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

اثر اکریلیک روی بوم عبدی اسبقی با ابعاد ۱۲۰×۱۵۰ سانتیمتر با برآورد قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

رنگ‌روغن روی بوم رضوان صادق‌زاده با عنوان دوباره جنگ، هرگز با ابعاد ۲۵۰×۱۵۰ سانتیمتر سانتیمتر با برآورد قیمت ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

اثر اکریلیک روی بوم مهدی حسینی با ابعاد ۱۵۰×۱۰۰ سانتیمتر با برآورد قیمت ۸۰۰ تا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد قیمت شد.

اثر ترکیب مواد روی مقوا حسین زنده‌رودی با عنوان گوهر مستی با ابعاد ۳۸×۵۳ سانتیمتر با برآورد قیمت ۲۵۰ تا ۳۵۰ تومان برآورد قیمت شد.

اثر رنگ‌روغن روی بوم رضا درخشانی با  عنوان هجرت اناری با برآورد قیمت ۷۰۰ تا ۹۰۰ تومان برآورد قیمت شد.

اثر ترکیب‌ مواد روی بوم در ابعاد ۱۷۰×۱۷۰ سانتیمتر همایون سلیمی با عنوان از مجموعه بیا تا گل برافشانیم با برآورد قیمت ۵۰ تا ۷۰ تومان

اثر ترکیب مواد روی مقوا کشیده شده روی بوم حسین خسروجردی با برآورد قیمت ۶۰ تا ۸۰ تومان برآورد قیمت شد.

اثر تک‌نسخه چاپ عکس روی بوم عباس کیارستمی با ابعاد ۲۱۰×۱۴۰ سانتیمتر با برآورد قیمت ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان برآورد قیمت شد.

آثار ارائه شده در حراج دوازدهم چهارشنبه و پنجشنبه در هتل پارسیان آزادی به نمایش گذاشته شده بود.

مجموعه حراج تهران در سال ۱۳۹۱ به صورت نهادی مستقل و خصوصی شکل گرفت. این حراج معرفی نمونه های هنر مدرن و معاصر ایران، از هنرمندان پیشگام و نام آشنا گرفته تا جوانان، به مجموعه داران هنری و مخاطبان جهانی را هدف اصلی خود قرار داده است. این مجموعه همچنین تقویت بازار داخلی هنر که زمینه و بستر اصلی بازار جهانی است، راا از اهداف اصلی خود عنوان می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.