به گزارش روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» نوشت که رهبر ایران در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران در مورد حمله موشکی ایران تاکید کردند که این کشور توانست به لطف خداوند بر صورت آمریکا سیلی بزند.

رهبر انقلاب ایران در ادامه افزودند که این دو هفته روزهای پر ماجرا و استثنایی بود؛ مردم ایران اتفاقات تلخ و شیرین زیادی را پشت سر گذاشتند اما توانستیم به صورت قدرت‌های بزرگ سیلی بزنیم.

پایگاه خبری «میدل ایست آی» نیز گزارش داد که آیت‌الله خامنه‌ای در خطبه‌های امروز با تقدیر از سپاه پاسداران گفتند که دشمنان از سقوط هواپیما سوء استفاده می‌کنند تا سپاه را تضعیف کنند. 

پایگاه «دیلی بیست» نیز با انعکاس بیانات رهبر انقلاب نوشت که آیت‌الله خامنه‌ای، ترامپ را دلقکی دانستند که وانمود می کند که حامی ایرانیان است اما با خنجری زهر آلود به مردم فشار می‌آورد. 

بر اساس این گزارش، آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه در مورد سانحه سقوط هواپیما گفتند که این واقعه دشمنان ما را خوشحال کرد. آنها به دنبال این هستند که ترور سردار سلیمانی و غم مردم را تحت‌الشعاع قرار دهند.

رهبر انقلاب ایران در ادامه در مورد مکانیزم حل اختلاف نیز گفتند که اروپایی‌ها نشان دادند که قابل اعتماد نیستند. اما آنها توان آن را ندارند که ایران را به زانو درآورند. با این وجود، ایران مخالف مذاکره با هیچ‌کس به جز دونالد ترامپ نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.