سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ کشورمان، به تازگی در پاسخ به پست اخیر مهراب قاسم خانی پیامی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. مهراب قاسم خانی در پیامی خطاب به خسروی از سکوت او در برابر اتفاقات کشور و عدم موضع گیری اش در مسائل اجتماعی و سیاسی جامعه انتقاد کرده بود.

اما خسروی در پاسخ به مهراب قاسم خانی دست به افشاگری زد و نوشت:

بعد از خوندن پست مهراب قاسم خانى، دوست قدیمى، و آشناى امروز که در مورد من نوشته شده ترجیح دادم که سکوت نکنم تا موجب سوء تعبیر از طرف دنبال کننده هاى ایشون نشه.

مهراب جان قطعا به یاد دارى که در ایام انتخابات پیشین با من تماس گرفتى و گفتى از طرف تیم آقاى روحانى پیشنهاد شده که من (سیروان خسروى) در ازاى دریافت دستمزد ٣ سانس کنسرت تهران، سه چهار آهنگ در تجمع هوادارهاى ایشون در استادیوم ١٢،٠٠٠ نفرى آزادى اجرا کنم و قطعا یادت هست که ضمن ردِ این پیشنهاد، به دلیل صمیمى بودنمون، جواب بی ادبانه اى هم در رابطه با این حرفت دادم.

اگه از نظر تو این موضوع نشون میده که شما و هم تیمی هاتون اومدین وسط و ریسک کردین و لباستون خاکى شده و من هیچ عملى انجام نمیدم و سر از اینجور مسائل در نمیارم و فقط زندگى خودم برام مهمه، من دیگه نیازى به توضیح بیشتر نمیبینم.

در مورد قسمت پى نوشت متنى که نوشتى: من اسم "یکى از دوستان" رو میدونم، چون تو همون مکالمه تلفنى خودت جریان رو تعریف کردى، ولى اگه شهامت ندارى که اسمشو بنویسى، لازم نیست اصلا در موردش بنویسى که باعث شه مخاطبت فکر کنه "یکى از دوستان" همون "سیروان خسروى" بوده.

11214616_944

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.