حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مسجد الزهرا (س) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «ملت بزرگوار ایران در طول چهل سال گذشته نشان داده‌اند که در همه عرصه‌ها و زمینه‌ها، هیچگاه از پا ننشسته‌اند»، اظهار کرد: در طول این چهل سال شخصیت‌های بسیار با ارزشی را در عرصه‌های مختلف از دست داده‌ایم و هیچ‌گاه صحنه خالی نشده است.

وی گفت: با شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اگرچه دشمن سرمایه با ارزشی را از ما گرفت، ولی قطعاً ملت نخواهد گذاشت که جایگاه او خالی شود و کسانی که در این مسیر تربیت شده‌اند، جایگاه او را پر خواهند کرد.

دادستان کل کشور در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا از این اقدام تروریستی شکایتی به مجامع بین المللی داشته‌اید، تصریح کرد: همین امروز نامه‌ای برای وزارت امور خارجه تهیه کرده‌ایم تا از طریق این وزارتخانه، این اقدام تروریستی در مجامع بین المللی پیگیری شود.

منتظری خاطرنشان کرد: اقدامی که ترامپ مرتکب شد، به موجب قوانین و مقررات بین المللی، جنایت است و حتما پیگیری می‌کنیم. هرچند امیدی به مجامع بین المللی نداریم، اما وظیفه داریم در سطح بین المللی پیگیری حقوقی این موضوع را انجام دهیم.

منتظری همچنین شامگاه امروز در منزل شهید قاسم سلیمانی حضور پیدا کرد

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.