به گزارش روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم با حضور در منزل سردار بزرگ و پر افتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، شهادت آن مجاهد کبیر را به خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفت.

مرتضوی مقدم در این دیدار ضمن آرزوی صبر برای خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی جهان تشیع بویژه ملت مجاهد و مقاوم ایران را داغدار کرد و ما را به سوگ خود نشاند.

وی گفت: ریشه‌های انقلاب به آبیاری نیاز دارد و با خون عزیزانی مثل حاج قاسم این درخت تنومند و انقلاب قوی‌تر می‌شود و به حول قوه الهی انتقام خون حاج قاسم را می‌گیریم.

رئیس دیوان عالی کشور در این دیدار به بیان خاطره‌ای از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: بیست و پنج سال پیش زمانیکه رئیس کل دادگستری کرمان بودم، حاج قاسم هم فرمانده سپاه کرمان بود. هر چند وقت یکبار به هم سرمی‌زدیم و ایشان در ایام فاطمیه بنده را به مجلس عزاداری که در منزلشان برپا بود برای سخنرانی دعوت کردند. در آن مراسم پنج روحانی به سخنرانی پرداختند. آن شب خواب دیدم که در منزل حاج قاسم سفره‌ای پهن بود و پنج نوع غذا در آن گذاشته بودند و از عزاداران پذیرایی می‌شد. سردار سلیمانی نیز ایستاده بود و لبخند می‌زد. فردای آن روز حاج قاسم پیش من آمد و از شنیدن این خواب و اینکه حضرت زهرا (س) پذیرایی او از مردم را پذیرفته است، بسیار خوشحال شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.