متن این نامه  که به طور اختصاصی در ادامه می آید:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

همسر معظم شهید حاج قاسم سلیمانی ؛ سلام علیکم

 شهادت پر افتخار سردار دلها ، حاج قاسم سلیمانی را ابتدا محضر حضرت ولی عصر (عج) و سپس خدمت مقام معظم رهبری (مدظله) و به شما بانوی معزز و فرزندان معظم آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

خبر شهادت سردار سلیمانی  برای همه ی خانواده شهدا ، لحظه ی شنیدن خبر شهیدانشان را تداعی کرد . چرا که سردار سلیمانی استوره شهیدان بود و این مرد بزرگ ، پدری مهربان برای فرزندان شهدا ، برادری مقتدر و استوار برای خانواده شهدا و دلگرمی مردم ایران و تمام ملت مظلوم عراق ، سوریه ، یمن و لبنان بود .

 سالها زندگی در کنار سردار سلیمانی آموزه هایی در بر دارد که قطعا شما بانوی معظم بر آن واقف هستید . همراهی و ایستادگی و صبر شما در این سالهایی که سردار سلیمانی در نبرد با ظالمین و یاری مظلومین بود آشکار است و این مجاهدت شما شایسته بهترین تقدیر هاست و قطعا درس های بزرگی از سیره سردار دلها برای ملت ایران و جهانیان دارید که چهره یزیدیان و ظالمین زمان را بیش از پیش منفور خواهد کرد .

همانطور که حضرت زینب (س) با صبر و استقامت و بیان سیره سید الشهدا پیام کربلا را ماندگار کردند و کاخ ظلم را ویران کردند٬و ما همسران شهدا به آن حضرت اقتدا کردیم .

از خداوند متعال برای شما و فرزندان معظم طلب سلامتی و صبر مسئلت دارم.

عاطفه دلاوری
همسر شهید مدافع وطن
جواد تیموری

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.