عزیز اله شهبازی روز شنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی بزرگ کرج افزود: این سردار شهید در دوران دفاع مقدس لشکری از بچه های کرمان تحت عنوان لشکر ۴۱ ثارالله به وجود آورد  و سیاست را خوب می فهمید.

وی ادامه داد : شهادت سردار سلیمانی هیچ خللی در اراده ایران اسلامی ایجاد نمی کند بلکه مردم را برای ادامه راه متحد تر و منسجم تر کرده است.

شهبازی  با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از ۴۰ سال اکنون به بلوغ نظری و عملی رسیده، گفت: در اوایل انقلاب اسلامی شاهد ترور شخصیت های اصلی و تاثیرگذار نظام بودیم ولی بلافاصله نیز رویش های فراوانی صورت می گرفت و افراد دیگری وارد عرصه می شدند.

وی خاطرنشان کرد: هر جا موضوعی در خصوص منافع ملی بود، سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان فدایی رهبری و میهن خوش درخشید.

استاندار البرز افزود: جمعیت عظیمی در این مراسم شرکت کردند و همه اقشار جامعه و گرایش های مختلف را می بینیم چراکه این شهادت عاملی برای اتحاد و انسجام تمام کسانی شد که دل در گرو استقلال و آبادانی کشور دارند.

شهبازی  با بیان اینکه دشمنان به طور حتم  عقوبت این اقدام را می بینند، گفت: امید است توفیق یابیم با حرکت در مسیر مصالح عمومی و کسب رضایتمندی مردم، آرمان شهیدان و به خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را جاودانه کنیم.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.