مرتضی آقا تهرانی، دبیرکل جبهه پایداری، در سخنرانی مراسم ۹ دی در مسجد امام صادق تهران مدعی شده بود: من دروغ نمی‌گویم الا اینکه از دهنم در برود. ما را دعوت کرده بودند امیرکلا که درباره شهدا صحبت کنیم. ظهر رسیدیم و به همسرم گفتم برنامه‌ای است که می‌خواهم مطالعه کنم اما قبلش می‌خوابم و صدایم بزن، خواب دیدم رهبری آمدند و هفت گل رز بزرگ دست آقا بود. گفتند می‌دانید چیست گفتم نه گفت گل است که می‌خواهم جایزه به ولایتمدارترین‌ها بدهم و سومینش را به تو می‌دهم و آقا رفتند و من از خواب پریدم.

در همین راستا، محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت: فردی نزد حاکمی از سادات رفت و گفت دیشب در خواب جدت امام حسین را در کربلا دیدم و ایشان به من اسب و شمشیر عطا کرد  و روانه میدان شدم  اما با دیدن جمعیت دشمن از خواب پریدم. حاکم گفت این مرد را بگیرید ،شمشیر و اسب مولایم را از او بستانید،صدضربه چوب هم به او بزنید که امام را تنها گذاشت و بجای رفتن به میدان از خواب پرید. مرد بیچاره بنای تضرع گذاشت که دروغ گفتم تا...

وی در ادامه نوشته است: آقای آقاتهرانی هم بعد از اینکه گفته "من دروغ نمی گویم مگر اینکه  از دهانم بپرد" ادعا کرده در خواب مقام معظم رهبری را دیده و ایشان سومین گل  رز ولایتمداری را به او داده است! به گمانم اگر او را بازخواست کنند و بخواهند  اولا گل رز را پس بدهد و ضمنا شش ولایتمدار دیگر  غیر از خودش را معرفی کند ، اعتراف خواهد کرد که این خواب هم از همان دروغ هایی است که از دهانش پریده است.

دین مردم را ، ولایتمداری را ، انقلابیگری را و خیلی چیزهای دیگر را به تمسخر گرفتید نوش جانتان. لااقل بگذارید مردم راحت خواب ببینند آقای استاد اخلاق دولت احمدی نژاد! بدست آوردن چهارتا و نصفی رای که اینقدر بازی درآوردن نمی خواهد. یک خواب هم ببینید که سومین نماینده به لحاظ  تعداد رای شما هستید و  همان را به مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات اعلام کنید و تمام. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.