به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، کاتس افزود: ما سیاست ترور را بازگردانده‌ایم و تلاش‌های اطلاعاتی در جریان است تا مشخص شود که آیا مسؤول جدیدی در پشت صحنه شلیک موشک ها به اسرائیل قرار دارد.

وی تأکید کرد: بزودی برای ترور این فرد اقدام خواهیم کرد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب از شلیک یک فروند موشک به شهر عسقلان همزمان با حضور بنیامین نتانیاهو در این شهر خبر داد.

نتانیاهو برای سخنرانی و تبلیغات انتخاباتی به شهر عسقلان در جنوب سرزمین‌های اشغالی رفته بود که پس از شلیک این موشک از ترس، محل سخنرانی را ترک کرد و به مکانی امن منتقل شد.

جنگنده‌- بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی نیز بامداد پنجشنبه مواضع گروه‌های مقاومت فلسطین را در غزه بمباران کردند؛ این جنگنده‌ها شمال غرب "بیت لاهیا" را هدف قرار دادند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز پنج شنبه و به دنبال حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اعلام کرد که این حمله ها نشان‌دهنده عمق سردرگمی دشمن است و رژیم اسرائیل قصد دارد از این طریق بحران های داخلی خود را به نوار غزه منتقل کند.

جنگنده‌- بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه (۲۸ آذر۹۸) نیز به مواضع مقاومت فلسطین در شمال غرب نوار غزه حمله کرده بودند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.