«اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) مدعی شد که این رژیم قصد دارد سیاست ترور را در منطقه غزه برای متوقف کردن روند شلیک موشک‌ها از سر بگیرد.

او گفت: «ما سیاست ترورها را بازگردانده‌ایم و در حال حاضر تلاش‌های اطلاعاتی در راستای مشخص شدن مسئولی که در پشت صحنه شلیک موشک‌ها قرار دارد، صورت می‌گیرد.».

کاتص افزود: «بزودی برای ترور او اقدام خواهیم کرد».

شب گذشته شلیک دو راکت از نوار غزه به سمت شهرک صهیونیست‌نشین «عسقلان» بار دیگر موجب فرار نتانیاهو که در این شهرک مشغول سخنرانی بود، به سمت پناهگاه شد.

در پی این حمله راکتی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز چندین بار به شدت مناطق غیر نظامی غزه را بمباران کردند.

«آفیر آکونیس» وزیر علوم رژیم صهیونیستی و عضو حزب لیکود، در واکنش به این حملات مدعی شد: « با توجه به شرایط غزه در نهایت مجبور خواهیم شد تا عملیات نظامی بزرگی را برای تغییر قواعد بازی آغاز کنیم و متأسفانه به این سمت پیش می‌رویم.»

او گفت که عملیات نظامی در غزه دیر یا زود صورت خواهد گرفت ومدعی شد که باید چنان زخمی به گروههای مقاومت در غزه وارد شود که تا سال‌ها بهبود نیابند.

«امیر اوحانا» وزیر دادگستری و عضو دیگر حزب لیکود نیز گفته است که حل مسأله غزه جز با شدت بخشیدن به حملات علیه این منطقه، عملی نخواهد شد.

جنگندهای رژیم صهیونیستی در تاریخ ۲۱ آبان با هدف گرفتن منزل «بها ابوالعطا» از فرماندهان ارتش «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی ، وی را به همراه همسرش به شهادت رساندند. مقامات رژیم صهیونیستی در مورد او گفته بودند که او در برنامه‌ریزی حملات علیه اسرائیل مشارکت داشت و بر ساخت اسلحه و بهبود توانایی شلیک موشک‌های دوربرد نظارت می‌کرد. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.