سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای سیاست‌های کنترلی و نظارتی و تشدید پیگیری‌ها به منظور آرام‌سازی فضای بازار، در هفته جاری و پیش رو، نظارت و بازرسی بر بازار کالاهایی از قبیل برنج خارجی، لاستیک (به ویژه وانت‌بار)، لوازم یدکی، لوازم خانگی، محصولات فولادی (ورق، میلگرد، تیرآهن) در اولویت کاری بازرسان این سازمان و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های سراسر کشور قرار گرفته است.

در این ایام سازمان حمایت، بر اساس اولویت‌بندی انجام شده و ابلاغ آن به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور، رصد و پایش کالاهای مذکور را در صدر بازرسی‌های نظارتی بازرسان استان‌ها قرار داده است.

لازم به ذکر است در جلسه ستاد تنظیم بازار که هر هفته بطور مستمر برگزار می‌گردد، کالاهای اولویت‌دار برای نظارت و بازرسی تعیین و تصمیم گیری‌های لازم برای نظام تامین و توزیع آن‌ها صورت می‌پذیرد.

یادآور می‌شود گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت، عدم صدور صورتحساب و مواردی از این دست، از جمله تخلفاتی هستند که هموطنان می‌توانند این تخلفات را از طریق تلفن ۱۲۴ و یا سامانه اینترنتی WWW.۱۲۴.ir به این سازمان و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در میان گذاشته تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.