طی نامه‌ای از سوی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور،‌ مصوبه یکسان‌سازی عناوین و محتوای برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی با مفاد راهبردی منشور که در سومین جلسه ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور به تصویب رسیده بود، برای اجرا به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شد.

اواخر آبان‌ماه امسال، جلسه ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد. جلسه‌ای که مصوبه مهم آن یکسان‌سازی عناوین و محتوای برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی دستگاه‌ها در لایحه بودجه سالانه با مفاد اسناد راهبردی بود.

در این مصوبه آمده است: «به منظور تسریع و شفاف‌سازی مراحل اجرای اسناد راهبردی منشور توسعه فرهنگ قرآنی، سازمان برنامه و بودجه موظف شد با هماهنگی شورای توسعه فرهنگ قرآنی نسبت به یکسان‌سازی عناوین و محتوای برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی دستگاه‌ها در لایحه بودجه سالانه با مفاد اسناد راهبردی اقدام کند.»

بر اساس این مصوبه، سازمان برنامه و بودجه اختصاص بودجه قرآنی فعالیت‌های صورت گرفته را با مفاد اسناد راهبردی تطبیق خواهد داد. همچنین همه دستگاه‌هایی که در قانون بودجه، ردیفی با عنوان قرآنی دارند، مشمول مصوبه‌اند.

قرآن , ریاست مجلس شورای اسلامی ایران , پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ,

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.