این گفته هم بخاطر نوع عملکرد این مجلس و رفتار برخی نمایندگانی است که متاسفانه اخلاقیات را رعایت نمی کنند یا در مسیر ایفای وظیفه نمایندگی شان حرکت نمی کنند.

اینکه تکرار کنیم این مجلس در راس امور نیست چاره کار نیست و فایده ای هم ندارد، بلکه باید در مسیری حرکت کرد که مجلس بعدی اشتباهات این مجلس را تکرار نکند، مردم بر وکلای خود نظارت جدی داشته باشد، در واقع نمایندگان بعد از انتخابات نباید رها شوند بلکه همزمان شورای نگهبان، مجلس و مهمتر از همه مردم باید بر عملکرد وکلایشان در خانه ملت نظارت کنند تا اگر جایی نیاز به تذکر و هشدار و ...بود سریعا ورود کنند. اینگونه است که مجلس به جایگاه در راس امور بودن خود باز می گردد.

متاسفانه به دلیل عدم داشتن احزاب قوی و عدم فعالیت حزبی در کل کشور، در فصل انتخابات با نوعی بداخلاقی ها، تفرقه افکنی ها، التهاب آفرینی ها و ...روبرو می شویم، موضوع جدیدی هم نیست اما مطمئنا بار منفی بر فضای انتخاباتی کشور تحمیل خواهد کرد. 

امروز شرایط کشور به نحوی است که باید اختلافات را نادیده گرفت و با گذشت و بزرگواری تنها حضور و مشارکت حداکثری و انتخاب نمایندگان شایسته را اصل و مهم دانست.

توصیه جدی من به وزارت کشور و شورای نگهبان که مجری و ناظر انتخابات هستند این است که با ظرافت و دقت، به پرونده کاندیداها رسیدگی کنند، اگر تخلفاتی وجود دارد برخورد کنند و مراقب باشند که انتخاباتی آبرومند برگزار شود و بار دیگر اعتباری برای نظام شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.