بهروز نعمتی، نماینده تهران در مجلس دهم شورای اسلامی، که در دهمین انتخابات مجلس در قالب لیست امید به مجلس راه یافته بود، امروز هم  برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم در وزارت کشور حضور یافت.

به دنبال لیست ائتلافی هستیم

بهروز نعمتی، رئیس فراکسیون مستقلین مجلس پس از ثبت نام در انتخابات، درباره اینکه در انتخابات مجلس یازدهم به مانند دوره گذشته در لیست اصلاح‌طلبان حضور خواهد داشت یا خیر؟ گفت: «ما در مجلس دهم ائتلافی را تشکیل دادیم و من عضو آن ائتلاف بودم، در حال حاضر هم تلاش می‌کنیم تا لیست ائتلافی داشته باشیم.»

او درباره اینکه آیا اعتدالیون به دنبال ائتلاف با اصلاح طلبان هستند؟، بیان کرد: «نه فقط ما بلکه مجموعه‌ای از دوستان به دنبال شکل گیری مجموعه ائتلافی برای انتخابات یازدهم مجلس هستند.»

با ائتلاف می شود نتایج روشن تری از گذشته گرفت

نعمتی همچنین درباره نتیجه انتخابات یازدهم در تهران و تمایل نداشتن اصلاح طلبان به ارائه لیست ائتلافی، توضیح داد: «من فکر می‌کنم با ائتلاف می‌شود نتایجی روشن‌تر از گذشته‌ گرفت، بله یک عده از اصلاح طلبان مایل نیستند اما برخی تمایل دارند. اگر این دوستان تمایلی نداشته باشند ما در خدمت مردم خواهیم بود و با طیفی دیگر لیست ائتلافی می‌دهیم.»

اگر هدف خدمت باشد، نباید بر سر ریاست مجلس جنگی دربگیرد

او درباره تاثیر نبود علی لاریجانی در مجلس یازدهم و جنگ احتمالی بر سر ریاست خانه ملت، گفت: «بالاخره آقای لاریجانی فرد تاثیرگذاری در مسائل سیاسی کشور هستند. اگر هدف خدمت باشد بر سر ریاست مجلس نباید جنگی در بگیرد.»

وی درباره اصرارها به لاریجانی برای عقب نشینی از تصمیمش برای عدم کاندیداتوری در انتخابات۹۸، گفت: من از ایشان نپرسیدم.

مجلس آینده سه قطبی خواهد شد

این نماینده همچنین درباره احتمال حضور قالیباف در مجلس یازدهم و ترکیب مجلس آینده گفت: «ترکیب مجلس اصلا قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است.»

نعمتی درباره خطر نفوذ رادیکال ها و تندروها به مجلس آینده نیز گفت: «به نظرم مجلس دوره آینده سه قطبی است و شامل اصولگرایان، اصلاح طلبان و مستقلان (معتدلان) می‌شود.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.