مصطفی کواکبیان نماینده تهران که برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم، به وزارت کشور رفته بود درباره پیش بینی اش از نتیجه انتخابات مجلس یازدهم، گفت: همه چیز به مردم بستگی دارد، حتما حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای پیروزی اصلاح طلبان را به دنبال خواهد داشت.تجربه انتخابات گذشته هم همین حرف من را تایید می کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر جدی شدن انصراف عارف از کاندیداتوری، گفت: من هم شنیده ام که می خواهند بیانیه انصراف بدهند. جلسه صبح امروز فراکسیون من نبودم، آقای صادقی و موسوی هم که پرسیدم نبودند. 

کواکبیان در پاسخ به این سوال که در صورت انصراف عارف، چه کسی شانس سرلیستی دارد، گفت: من باید بگویم خودم؟ هنوز خیلی زمان باقیمانده است و باید بررسی شود.

دبیرکل حزب مردمسالاری در پاسخ به این سوال که احتمال نفوذ طیف رادیکال به مجلس آینده وجود دارد، گفت: همانطور که گفتم همه چیز به مردم بستگی دارد. مردم اگر اعتماد کنند و پای صندوق ها بیایند اکثریت مجلس به اصلاح طلبان خواهد رسید.

این نماینده اصلاح طلب مجلس دهم، با اشاره به شعار «اصلاح طلب، اصولگرا، دیگه تموم ماجرا»، اظهار داشت: من این شعار را داخلی نمی دانم و معتقدم کسانی که این شعار را می دهند از جاهای دیگر خط می گیرند.

کواکبیان درباره پیش بینی اش از میزان مشارکت مردم، گفت: انشالله مشارکت بالای ۵۰ درصد باشد.

وی درخصوص انصراف لاریجانی از حضور در انتخابات و رقابت جدی بر سر کرسی ریاست بعدی مجلس، گفت: همین الان هم که ایشان رئیس مجلس هستند من با ایشان کل کل دارم(خنده). اما در کل ما رئیس برای مجلس کم نداریم بحث این است که مردم پای صندوق ها بیایند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.