امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: خدا را شکر با یک بازی خوب توانستیم سه امتیاز را بگیریم و گل‌های خوبی هم زدیم. از بازیکنانم و تماشاگران خوبمان نهایت تشکر را دارم. به تیم شاهین هم تبریک می‌گویم. شاهین بعد از اینکه ۱۰ نفره شد، فوتبال بسته‌ای را بازی کرد ولی قبل از آن فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کردند. در مجموع خدا را شاکریم که توانستیم پیروز شویم.

او ادامه داد: بازیکنان معمولا بعد از یک برد از فضای برد بیرون می‌آیند و بازی بعدی را دست کم می‌گیرند. ما بعد از بازی با پیکان فقط روی این مساله کار کردیم. خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و از این بابت هم خیلی خوشحال هستیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند برابر تیم بهتری هم تفاضل گلش را بالا ببرد یا خیر، بیان کرد: در نیم فصل دوم مهم سه امتیاز بازی است ولی ما جلوی هر تیمی بازی کردیم هم گل زدیم و هم ایجاد موقعیت کردیم. بازی با نساجی ما ۵ موقعیت گل بالای ۸۰ درصد داشتیم. برابر شهر خودرو هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. در آن بازی‌ها توپ‌هایمان گل نشد ولی در این بازی خدا را شکر گل شدند.

سرمربی سپاهان درباره کارت زرد نورافکن هم توضیح داد: من حتما با امید صحبت می‌کنم. وقتی من خودم لب خط هستم لزومی ندارد او دخالت کند. امید در آن صحنه نباید به داور اعتراض می‌کرد.

او درباره وضعیت ملی‌پوشان امید تیمش هم توضیح داد: قرار شد آن‌ها در اختیار تیم ملی امید باشند. البته آن‌ها برای بازی با استقلال در جام حذفی با سپاهان هستند ولی در بازی با صنعت نفت به تیم ملی اضافه می‌شوند.

قلعه‌نویی در پایان درباره حرکتش قبل از بازی که یکی از هواداران را سوار اتوبوس تیم کرد تا به ورزشگاه بیاورد هم توضیح داد: ما به سمت ورزشگاه می‌آمدیم که دیدیم یک پسر معصوم و مظلوم برای اتوبوس و بازیکنان دست تکان داد. من هم گفتم بیاوریمش تا هم بازیکنان را ببیند و هم فضای رختکن را ببیند. چه قدر هم پسر خوبی بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.