پس از جدایی محمدرشید مظاهری دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال ذوب آهن در پایان فصل گذشته، محمدباقر صادقی دروازه بان دوم فصل گذشته این تیم به عنوان دروازه بان اول فصل جدید آنها معرفی شد. صادقی در دو بازی نخستش به عنوان دروازه بان اول در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و در دو بازی پیاپی از حریف عربستانی دو و چهار گل دریافت کرد تا عملکرد وی در آسیا مورد تأیید قرار نگیرد.

اولین حضور صادقی در فصل جدید نیز با ناکامی همراه بود و در حالی که ذوب آهن در هفته نخست مسابقات با دو گل در خانه از میهمانش سایپا

پیش بود با اشتباهات فاحش این دروازه بان سه بار دروازه اش باز شد تا پیروزی خانگی را با شکست عوض نماید.

پس از آن صادقی به نیمکت ذوب آهن رسید تا یوسف بهزادی به ترکیب ثابت این تیم راه یابد و این نیمکت نشینی برای صادقی ادامه داشت تا چهارشنبه گذشته در دیدار سبزپوشان اصفهان مقابل تیم لیگ دسته اولی مس کرمان در جام حذفی.

ذوب آهن در شبی سخت مقابل مس کرمان و در ورزشگاه فولادشهر در حالی تن به شکست چهار بر دو داد که یک بار دیگر صادقی به ترکیب ثابت این تیم بازگشته بود و با این شکست آنها از گردونه مسابقات جام حذفی کنار رفتند.

صادقی در این فصل دو بار در لیگ قهرمانان آسیا، یک بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی برای ذوب آهن بازی کرد و در مجموع این چهار بازی، ۱۳ بار دروازه اش باز شد که این آماری مطلوب برای یک دروازه بان به حساب نمی آید.

احتمال اینکه این بازیکن بعد از این در ترکیب ثابت سبزپوشان مورد استفاده قرار گیرد به حداقل کاهش یافت و حتی ممکن است ذوب آهنی ها به فکر جذب دروازه بان دیگری به جای هم بیفتند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.