یک زن سالخورده برزیلی که پس از ۳ بار تلاش در آزمون رانندگی شکست خورده بود، سرانجام در چهارمین تلاش خود برای آزمون رانندگی موفق شد، اما درواقع او موفق نشده بود. بلکه  پسر وی موفق شده بود در آزمون رانندگی موفق شود.

 

ماجرا از جایی شروع شد که "ماریا شیاوه"؛ یک زن مسن در شهر کوچک نوو موتوم پارانا در آمازون برزیل با دو ساعت تأخیر  به آزمون رانندگی رسید. آزمودنی های دیگر قبلاً تلاش های خود را برای رانندگی نشان داده بودند و خانم ماریا دیرتر از همه رسید. الوین مندونسا،افسری بود که آزمون ها را برگزار می کرد. او خیلی زود فهمید یک جای کار ایراد دارد. و وقتی کمی دقت کرد متوجه ماجرا شد.

دستگیری مردی که با لباس و آرایش زنانه به جای مادرش امتحان رانندگی داد!

مندونسا نمی توانست آنچه را که می دید ، باور کند. وی می گوید: "این زن درواقع مردی بود که لباس بلند و آرایش داشت. او حتی گوشواره و ناخن های لاک زده داشت. " مندونسا  به روی خود نیاورد که ماجرا را فهمیده اما از همکارانش خواست با پلیس تماس بگیرند. پلیس خیلی زود وارد ماجرا شد و مشخص شد که این مرد درواقع پسر ماریا و ۴۳ ساله است.

وی به جرم کلاهبرداری و دروغگویی به ماموران راهنمایی و رانندگی دستگیر شد. او برای توجیه کار خود گفت نگران بوده که مادرش بار دیگر شکست بخورد و برای عشق به مادرش این کار را انجام داده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.