محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از دو بازی نیمکت‌نشینی مقابل صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن بار دیگر در ترکیب ثابت پرسپولیس برابر گل‌گهر به میدان رفت. دیداری که با برتری سرخپوشان به پایان رسید و شاگردان کالدرون با این پیروزی به صدر جدول نزدیک شدند. گفت‌وگوی ما با شماره ۶ پرسپولیسی‌ها را در ادامه می‌خوانید.

برد شیرینی مقابل گل‌گهر به دست آوردید.

بله، واقعاً به این پیروزی نیاز داشتیم. خدای ناکرده اگر در این دیدار امتیاز از دست می‌دادیم از کورس قهرمانی عقب می‌افتادیم. با وجود بازی تدافعی حریف، بچه‌ها نمایش بسیار خوبی داشتند و توانستیم سه امتیاز حساس بازی با گل‌گهر را به دست بیاوریم.

هواداران هم استقبال نسبتاً خوبی در این دیدار به عمل آوردند.

دست‌شان درد نکند. مدیون آن‌ها هستیم. هواداران به تیم روح و انگیزه می‌دهند. امیدوارم تا پایان فصل این حمایت‌ها ادامه داشته باشد، چون خیلی به حضورشان نیاز داریم. اگر بگوییم پرسپولیس با هوادارانش زنده است حرف بی‌خودی نزدیم. من به شخصه به عنوان عضو کوچکی از پرسپولیس از آن‌ها تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم با نتایج خوب لطف‌شان را جبران کنیم.

ترابی هم یک گل استثنایی زد.

مهدی فوتبالیست فوق‌العاده‌ای است. در این فصل از این گل‌ها زیاد زده، ولی انصافاً گلش به گل‌گهر بی‌نظیر بود. به او به خاطر این گل زیبا تبریک می‌گویم.

ترابی می‌تواند در این فصل آقای گل لیگ برتر شود؟

قطعاً پتانسیل این کار را دارد. به غیر از ترابی ما علیپور را هم داریم که می‌تواند آقای گل شود. علی قبلاً سابقه این موضوع را دارد و خوشبختانه موتورش در این فصل روشن شده است. امیدوارم علیپور هم روند گلزنی‌هایش را ادامه دهد و در پایان فصل یکی از تیم ما آقای گل لیگ برتر شود.

یکی از نگرانی‌های هواداران در حال حاضر این است که کالدرون هم به سرنوشت استراماچونی دچار شود و پرسپولیس را ترک کند.

اگر این اتفاق بیفتد بسیار بد است. کالدرون زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و همیشه به عنوان اولین نفر به تمرین می‌آید. کالدرون خیلی بامعرفت است، امیدوارم باشگاه مشکلش را حل کند و او به پولش برسد.

با توجه به بازی عقب افتاده مقابل نساجی، پرسپولیس فرصت خوبی برای صدرنشینی دارد.

بله درست است. با احترام به تیم خوب نساجی باید آن بازی را هم ببریم تا بتوانیم خود را به صدر برسانیم. امیدوارم هواداران در آن دیدار هم به خوبی از ما حمایت کنند تا سه امتیاز را به آن‌ها هدیه بدهیم.

بعضی از بازیکنان استقلال مدعی شدند تنها ۴ درصد از قرارداد این فصل خود را دریافت کردند. برای شما وضعیت چطور است؟

من نمی‌توانم در مورد مسائل مالی حرف برنم و باشگاه باید به سؤال شما پاسخ بدهد. در خصوص استقلال هم بگویم ما کاری با این تیم و این که بازیکنانش چه مقدار پول گرفتند، نداریم و فقط راه خودمان را می‌رویم. چون تنها موضوعی که اهمیت دارد موفقیت پرسپولیس است، پس باید روی تیم خودمان تمرکز کنیم.

در مورد سیستم چرخشی بین مدافعان در پرسپولیس هم صحبت کن.

به نظرم کادر فنی باید نظر بدهد. آن‌ها هستند که مشخص می‌کنند چه کسی در ترکیب قرار بگیرد. قطعاً هر کس بازی کند برای موفقیت پرسپولیس می‌جنگد و تلاش می‌کند. واقعاً تفاوتی نمی‌کند چه کسی فیکس بازی کند.

در مورد گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا چه نظری داری؟

به نظرم گروه ما سخت است. الدحیل و الشارجه دو صدرنشین لیگ‌های خودشان هستند و التعاون یکی از تیم‌های خوب عربستان به حساب می‌آید. ضمن این که این تیم‌ها برای حضور در آسیا هزینه‌های زیادی می‌کنند تا بتوانند موفق شوند به همین خاطر قطعاً کار دشواری خواهیم داشت.

گل شجاع هم به عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

گل بسیار زیبایی زد و لیاقت این انتخاب را داشت. دم هواداران گرم که به گل شجاع رأی دادند و پرچم پرسپولیس را بالا نگه داشتند. من هم از این اتفاق بسیار خوشحال شدم. شجاع فوتبالیست بسیار خوبی است و افتخار می‌کنم کنار مدافعانی مثل او و سیدجلال بازی می‌کنم. باید بگویم چیزهای زیادی از آن‌ها یاد گرفتم و خیلی خوشحالم کنارشان هستم. البته می‌خواهم در مورد بیرانوند هم بگویم که واقعاً حقش بود مرد سال آسیا شود. حتی علیرضا پارسال هم باید جزو کاندیداها قرار می‌گرفت، ولی با بدسلیقگی AFC این اتفاق نیفتاد، ولی برای ما او بهترین گلر ایران و آسیاست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.