علی علیپور درباره نتایج نه چندان خوب پرسپولیس گفت: ما تمام تلاش خود را به کار بستیم و شروع خوبی در لیگ داشتیم؛ هر چند در ادامه بدشانسی هایی پیش آمد و در ۲۰ دقیقه پایانی مقابل دو تیم مدعی سپاهان و شهر خودرو بازی را واگذار کردیم اما لیگ تا هفته سی‌ام ادامه پیدا می‌کند و تنها ۶ هفته از آن گذشته است.

علیپور ادامه داد: پرسپولیس به زودی به دوران  اوج خود بر می‌گردد و روند امتیازگیری اش را از سر خواهد گرفت. ما برنامه ریزی طولانی مدتی داریم و باید قبول کرد پس از ایجاد یک سری تغییرات، تیم ها نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی برسند. پرسپولیس پس از چهار سال مربی خود را عوض کرده و برای آن که به هماهنگی بیشتری برسیم نیاز است تا چند هفته‌ای بیشتر در کنار هم بازی کنیم. البته بازیکنان پرسپولیس حرفه ای هستند و با توجه به پیروزی مقابل پارس جنوبی جم، صنعت نفت آبادان و استقلال زمان هماهنگی را کاهش دادند و در واقع در زمانی که تیم باید هماهنگ می شد نیز، ما به کسب امتیاز پرداخته ایم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما از مسئولیتی که بر دوش داریم، فرار نمی کنیم و می دانیم انتظار طرفداران تیم فراتر از اینهاست ولی یکسری مشکلات هم وجود داشت که مانع از طی کردن روند پیروزی های مان بود. البته بخشی این مشکلات هم حل شده و شرایط بهتری داریم ولی مصدومیت ها و محرومیت ها، خیلی آزارمان داد. امیدوارم این مشکلات با مدیریت کالدرون حل شود.

علیپور در خصوص اظهار نظری که از او علیه یک سری بازیکنان پرسپولیس منتشر شده بود گفت: مطمئن باشید چیزی واقعیت ندارد. من هرگز علیه همبازی هایم صحبتی نکردم و دلیلی هم برای این کار وجود ندارد. هیچ وقت نمی خواهم کسی را بکوبم و شخصیتم اینطور نیست که مصاحبه کنم و بازیکنان پرسپولیس را تخریب کنم. من کار خودم را انجام می‌دهم و بازیکنان دیگر هم همینطور. کسی در داخل تیم دلش نمی خواهد به پرسپولیس لطمه ای وارد شود و به همین علت همه ما کمک می‌کنیم تا در وهله اول بهترین نتایج را بگیریم و سپس با قدرت و سرعت بیشتری به سمت قهرمانی پیش برویم.

او  درخصوص بازی کردن کنار جونیور براندائو افزود: جونیور بازیکن خوب و حرفه‌ای در تمرینات نشان می‌دهد. می‌دانم که نظر هواداران در مورد او شاید با انتقاداتی همراه باشد ولی تا جایی که ما در تمرینات این بازیکن را می بینیم، او فعال و سرحال نشان می دهد. گلهای بسیار خوب و فنی هم به ثمر می رساند ولی به هر حال او از یک کشور با فرهنگ متفاوتی به ایران آمده و باید زمان کافی در اختیار داشته باشد تا خودش را به هماهنگی کامل با سایر اعضای تیم برساند. مطمئناً با شروع گلزنی های برندائو و من پرسپولیس هم جان تازه ای می گیرد و همه ما بار دیگر به سمت قهرمانی پیش می رویم.

علیپور در پایان گفت: از هواداران پرسپولیس که همیشه ما را همراهی و حمایت می‌کنند تشکر می کنم ولی باید بدانیم این تازه شروع کار ماست و هفته های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. امیدوارم بتوانیم با اتحاد در فضای مجازی و روی سکوها بار دیگر همان تیم پرقدرت و متحد شویم که همه از پرسپولیس انتظار دارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.