بحث بازگشت استراماچونی به استقلال طی روزهای گذشته به کابوسی برای هواداران این تیم تبدیل شده و آنها آرزو دارند مربی که تیمشان را به صدر جدول رسانده هر چه زودتر در تمرینات حاضر شود حتی به این قیمت که استقلال بدون مدیرعامل باشد!

همین موضوع باعث شد تا در اولین اقدام اسماعیل خلیل زاده سرپرست این باشگاه راهی ترکیه شود تا مقدمات پرداخت طلب این مربی را انجام دهد. خلیل زاده در بدو ورود به ترکیه بعد از تهیه مبلغ مورد نظر استراماچونی (۱۶۰ هزار دلار) اقدامات لازم را برای واریز مبلغ مورد نظر به حساب انجام داد اگر چه در این راه مشکلات زیادی به وجود آمد.

تحریم‌هایی که علیه ایران به وجود آمده همچنان مانع نقل و انتقال پول توسط ایرانی ها به حساب های دیگران است و به همین دلیل سرپرست استقلال دست به دامان سفارت  ایران در ترکیه شد تا به هر شکل ممکن پول را به سفارت ایران در ایتالیا برساند که این اتفاق هم افتاد اما در این بین استراماچونی که در مصاحبه های خود در هفته اخیر پالس های مثبتی نمی‌داد در تمرین روز گذشته از طریق پیام صوتی با  تمامی استقلالی‌ها گفت و گو کرد.

این مربی ایتالیایی از طریق پیام صوتی که برای مترجم خود ارسال کرده بود با بازیکنان تیمش صحبت کرد. استراماچونی خطاب به استقلالی ها گفت: من همه شما را دوست دارم و از این که کنار شما کار کردم خوشحالم. از همه شما می خواهم که با قدرت تمرین کنید و اجازه ندهید از شرایط خوبی که دارید دور شوید.

وی با اشاره اینکه بازی مقابل پیکان را تماشا کرده است بعد از گوشزد کردن چند نکته تاکتیکی افزود: شما به کارتان ادامه بدهید، من هم دوست دارم هر چه سریعتر کنار شما باشم. امیدوارم مشکلات حل شود تا هر چه سریعتر برگردم.

بعد از این پیام استقلالی ها با نکات مد نظر سرمربی خود که فعلا در تمرینات حضور ندارد تمرین کردند. قرار است آخرین تمرین استقلال قبل از بازی با شاهین بوشهر امروز برگزار شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.