سردار سرلشکر پاسدار ‌حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز در جمع سپاهیان و بسیجیان شهرری با بیان این‌که «دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و دیدار با جانبازان که اسطوره و استوانه‌های محکم صبر هستند را فضیلت و عنایتی از سوی خداوند می‌دانم» اظهار داشت: امروز فرصتی ایجاد شد تا با رزمندگان امنیت این سرزمین که نشانه‌های بصیرت و سمبل غیرتند دیدار کنیم که این رزمندگان برپا نگه دارنده قائمه‌های نظام‌اند و بیرق‌ها را برافراشته نگه می‌دارند و نمی‌گذارند پرچم امامت و ولایت بر زمین بیفتد.

وی بیان کرد: واقعیت این است که اگر همین اندازه جمعیت در کنار ائمه ما بود آن ماجراهای غم‌انگیز هرگز در صدر اسلام به وقوع نمی‌پیوست. حضور شما بسیجیان در این فضا به مثابه جهادی بزرگ است، زیرا که حضور و بیداری شما دشمن را ترسانده و جلو نمی‌آیند و دور می‌کند، هر کجا که نور بتابد ظلمت، تیرگی و تاریکی به نیستی می‌رود.

وی سپس با اشاره به این‌که «بیداری، حضور، میدان‌داری، پرچم‌داری و ستبر کردن سینه در مقابل دشمن رمز بقا، جاودانگی و عزّت ماست»، تصریح کرد: باور کنید که در این ۴۱  سال تنها به قوت حضور شما که همواره تابع ولی امر مسلمین هستید هر توطئه، فتنه‌ و جنگی‌ سرد و خاموش شده ‌و دشمنان را بی‌روح، افسرده و ناامید کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش سپاه و بسیج در امنیت جامعه، بیداری، حضور، میدان‌داری و ایستادگی در مقابل دشمن را رمز بقا، عزت و جاودانگی ملت ایران برشمرد و گفت: شما حقیقتاً برای این ملت، عزّت، سرافرازی، امنیت و آرامش می‌آفرینید و آرامش‌بخش مردم هستید و همواره در مقابل اقدامات ناامیدکننده‌ دشمن ایستادگی می‌کنید.

وی بیان کرد: دشمن همه راه‌ها را تجربه کرده و هیچ کشوری در طول حیات بشر به اندازه ملت ایران در این کره خاکی در معرض تهاجمات سنگین شیاطین کوچک و بزرگ عالم نبوده، ولی به فضل الهی ایستادگی کرده و از هر حادثه‌ای با افتخار، آبرومندی و شرف عبور کرده است. مردم ایران شریف، مؤمن، وفادار و آگاه هستند. مردم می‌دانند سعادت آن‌ها در گِرو حمایت از امام است و وقتی امام مسلمین در میدان نبرد جهانی شجاعانه ایستاده است مردم او را همانند نگین در حلقه انگشتری مهر خود می‌گیرند و با هم قله‌ها را فتح می‌کنند. مردم ایران در شکستن دشمنان هنرمندند و در ناکام کردن آن‌ها شاهکار می‌آفرینند لذا این بار نیز به بهترین شکل پیش رفته و جوانان به میدان آمدند و ما  از شکوه حضور و صبر خانواده شهیدان و جانبازان ‌تشکر می‌کنیم که ما را در پیمودن این راه مصمم‌تر می‌کند.

وی با بیان این‌که «ما تا پیروزی فاصله‌ای نداریم» گفت: در حال حاضر به دشمن و خیمه آن‌ها نزدیک هستیم و آن‌ها در حال عقب‌نشینی هستند و در حال عقب‌نشینی این فتنه‌ها را برپا می‌کنند ولی مردم ما نشان دادند که محاسبات دشمن همیشه اشتباه است. دشمنان فکر می‌کنند که مردم برای مشکلات اقتصادی به آن‌ها رجوع خواهند کرد در صورتی که برای ملت ما پناهگاه ایمان است، دشمن، دشمن است و آنها فکر می‌کنند با فشار اقتصادی می‌توانند ملت ایران را تسلیم کنند در ‌صورتی ‌که پناهگاه این ملت فقط قرآن و ایمان است. هر چه فشار اقتصادی دشمن بیشتر شود مردم مصمم‎تر از پیش ایستادگی می‌کنند، زیرا که می‌دانند دشمن در پی ایجاد ناامنی در کشور است.

سلامی با بیان این‌که «این نظام آرزوی هزاران ساله انبیا الهی است» گفت: انبیا الهی آمدند که حکم خدا را روی زمین جاری کنند تا توحید و خداپرستی روی زمین برقرار شود و این همان نظامی است که حضرت علی(ع) و سایر بزرگان دین در راه دستیابی به آن شهید شدند و حال این آرزو تحقق یافته و این بیرق برافراشته شده ‌و پرچم عاشورا در همه جا در حال اهتزار است و این جوانان تربیت شدگان غیرت حضرت ابوالفضل (ع) هستند که این بیرق را برافراشته‌اند.

وی در پایان  با اشاره به توطئه ها و فتنه انگیزی های اخیر جبهه دشمن علیه انقلاب و ملت ایران، خطاب به سران استکبار و متحدان منطقه‌ای آن‌ها خاطرنشان کرد: خاموش کردن فتنه‌ها سند وفاداری ملت و در دستان مردم است و ما به دشمنان می‌گوییم اگر دست از فتنه علیه ایران اسلامی برندارید شما را تعقیب می‌کنیم، می‌یابیم‌ و با آتش کشیدن منافعتان از شما انتقام می‌گیرم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.