کامیل کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سقز ضمن تسلیت به خانواده‌‌‌‌های داغدیده جانباختگان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان حادثه دلخراش تالار عروسی اظهار داشت: امیدوارم آسیب‌دیدگان هرچه زودتر  به جمع خانواده‌های خود بازگردند.

وی با بیان اینکه در حادثه ناگوار تالار عروسی سقز 11 نفر جان خود را از دست دادند,  افزود: از این تعداد 5 کودک خردسال, 5 زن و یک مرد فوت کردند.

فرماندار شهرستان سقز گفت: همچنین حدود ۴۰ نفر در این حادثه زخمی شدند که اکثر آنها به‌صورت سرپایی مداوا و ترخیص, یک نفر از آنان جهت مداوا به بیمارستان کوثر سنندج اعزام و هم‌اکنون حال وی مساعد است; دو نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه و یک نفر به‌دلیل شکستگی استخوان در بیمارستان امام خمینی(ره) سقز بستری هستند که در روزهای آینده مرخص می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که برای برخورد با مسببان این حادثه چه اقداماتی صورت گرفته است, توضیح داد: قطعا تیم‌های ارزیاب و بررسی‌کننده جوانب را بررسی کرده و مسببان و خاطیان تحویل مقامات قضایی داده می‌شوند.

کریمیان افزود: استاندار کردستان نیز امروز در سفر به سقز, دستور تشکیل کارگروهی برای پیگیری و بررسی حادثه تالار عروسی و نظارت بر وضعیت ایمنی واحدهای فعال در این شهرستان را صادر کرده تا دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.