فصل دوم سریال تلویزیونی «نون.خ» در حالی شروع شد و تصویربرداری در کرمانشاه روزهای آغازین خود را سپری می‌کند که سعید آقاخانی هم در پشت دوربین و هم جلوی دوربین زنگ آغاز کار را رسماً به صدا درآورد. زیرا پلان اول با خود شخصیت نورالدین خانزاده آغاز شد و با اضافه شدن میرطاهر مظلومی از قسمت‌های پنجم و ششم اتفاقات جالبی میان سلاطین تخمه رقم می‌خورد.

فارغ از نقش نورالدین خانزاده که برعهده سعید آقاخانی کارگردان «نون.خ» است، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و ... همچون فصل اول، در بخش دوم این سریال تلویزیونی نیز حضور دارند و هومن‌ حاجی‌عبداللهی در همان روزهای نخست پیش‌تولید اعلام شد که بازیگر غایب از فصل اول «نون.خ» است.

در کنار شروع قصه با نورالدین خانزاده برخی از بازیگران اصلی هم جلوی دوربین رفتند و قرار است میرطاهر مظلومی هم به عنوان بازیگر جدید، به «نون.خ» رنگ و بوی جدیدی بدهد. البته بازیگران بومی جدیدی هم به جمع شخصیت‌های کورد و یا دیگر سلاطین تخمه سریال، به تدریج اضافه می‌شوند.

این فصل از سریال برای ماه رمضان شبکه یک سیما ساخته می‌شود و مردم در نوروز هم سریال «پایتخت۶» را می‌بینند. رقابت این دو به فاصله چند ماه روی آنتن هم نکات دیگری است که سازندگانش حتماً به آن توجه دارند و روی جذابیت‌های داستانی و تصویری‌ آنها تأثیر می‌گذارد.

دغدغه اصلی خود سعید آقاخانی هم به نمایش بیشتر آداب و رسوم، فرهنگ، موسیقی، لهجه و گویش و استفاده از بازیگران بومی بود اما به دلیل شرایط جوّی و کم بودن زمان تصویربرداری در فصل نخست کمتر توانست به دیدنی‌های این مناطق بپردازد.

«نون.خ» ماجراهای سلطان‌های تخمه‌ای را نمایش داد که از شخصیت محوری داستان طلبکارند و اتفاقات جذابی که به عروسی دختر نورالدین رسید و حالا باید ببینیم که در ماه رمضان ۱۳۹۹ چه اتفاقات جدیدی، روی قاب سیما نقش می‌بندد.

«نون.خ» دوم ۲۵ قسمتی است و روزهای آغازین فیلمبرداری‌اش را در کرمانشاه ضبط می‌کند. حدوداً نیمی از دوران فیلمبرداری‌ در مناطق کرمانشاه و کردستان، روستایی به نام کندوله و اورامان می‌گذرد؛ البته گروه، سری به شمال کشور هم می‌زنند و در تهران هم تصویربرداری خواهند داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.