کامبیز مهدی زاده، داماد حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو  صبح امروز در فرمانداری تبریز حضور یافت و ثبت نام کرد.

او در ابتدا در پاسخ به سوال خبرنگاران اظهار کرد: خود آقای رئیس جمهور به پشتوانه مردم عزیز در انتخابات  شرکت کردند و من نیز به پشتیبانی مردم آذربایجان به حمایت از جوانان در این انتخابات شرکت خواهم کرد. 

بنا به گزارش فارس وی تصریح کرد: جوانان سد شکن و آنتی فساد هستند و در راه مبارزه با فساد سردمدار هستند و بنده نیز به همین خاطر در این عرصه شرکت می‌کنم.

داوطلب انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خاطرنشان کرد: من به عنوان از فرزند شخصیت خاص و یا داماد شخصیت خاصی شرکت نمی‌کنم بلکه من فرزند آذربایجان هستم و افتخار می‌کنم که آذربایجانی هستم. 

وی افزود: وظایف نمایندگان قانونگذاری و پیگیری مطالبات مردمی  و نظارت بر اجرای صحیح قانون می‌باشد زیرا وظیفه نماینده پل کشی سدسازی و یا راهسازی نیست بلکه باید قانونگذاری به نحو احسن انجام دهد. 

مهدی‌زاده گفت: در رابطه با مجلس فعلی این مردم هستند که باید نظر بدهند و می‌توانند که می‌توانند  نظرات خود را در رای انتخابات آتی نشان دهند زیرا ما یک مجلس کارآمد نیاز داریم تا با طرح و لایحه به سمت جوانگرایی با برنامه‌ریزی راهبردی و استراتژیک حرکت کند. 

وی در رابطه با شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی خود گفت: انتخابات هنوز شروع نشده است  تا من هم هزینه انتخاباتی داشته باشم و ان شاءالله بعد از شروع انتخابات هزینه انتخاباتی را اعلام خواهم کرد که  تاکنون نیز هیچ هزینه‌ای نکرده‌ام.

داماد رئیس جمهور بیان کرد: بنده عنوان رابطه پدر و فرزندی با رئیس‌جمهور از پدر اجازه گرفته و در انتخابات شرکت می‌کنم. 

وی تصریح کرد: من به عنوان فرزند آذربایجان در انتخابات شرکت می‌کنم و نه به عنوان فردی که با رئیس جمهوری نسبتی دارد  از این‌رو  با قابلیت و پتانسیل‌های خودم در انتخابات شرکت می‌کنم تا در راستای توسعه بیشتر  استان جلو روم. 

طرح معیشت شامل حال من نشده است

مهدی‌زاده متذکر شد: استان آذربایجان‌شرقی یک استان جوان بوده و در تاریخ مبارزات خود مبارزانی مانند زینب پاشا را دارد که در راه سردمداری و مبارزه با فساد و احتکار حرکت کردند. 

وی ادامه داد: الان شاهد کمرنگ بودن حضور زنان در استان هستیم. در رابطه با نقاط قوت و ضعف دولت  من نمی‌توانم نظری بدهم زیرا سخنگوی دولت نیستم و طرح معیشت نیز شامل حال من نشده است. 

وی تاکید کرد: هر جایی که جوانان و زنان حضور داشتند قطعا برنامه‌ریزی و فکر در پی ان بوده و منجر به پیشرفت و فسادستیزی شده است زیرا فساد زمانی است که یک مدیر ۷۰ ساله باشد و  پشت میز کاری خود به خواب می‌رود از این رو باید جوانان و زنان کار بلد در جامعه کمک کرد تا برای موثر واقع شدن به مجلس راه پیدا کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.