حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی دبیر کل جبهه پایداری انقلاب که جهت ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری تهران ثبت نام انتخابات حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره شفافیت هزینه تبلیغات کاندیداها گفت: من به شدت طرفدار این موضوع هستم و اول از همه از خودم شروع می‌کنم؛ من هیچ پولی از حوزه یا دانشگاه نمی‌گیرم و با پاکت روضه خوانی در انتخابات شرکت می کنم اکنون هم دفتر آقای اراکی منبر داشتم و با پول آن تا اینجا آمدم برای همین پولی برای چاپ تراکت و تبلیغات ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که رویکرد سیاسی اش به کدام جبهه سیاسی نزدیک تر است اظهار کرد: قاعدتا مورد حمایت جبهه پایداری هستم البته این جبهه اصولی دارد لیکن من از طرف این جبهه داوطلب نشده ام.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به پرسش که آیا فکر می‌کنید صلاحیت شما توسط شورای نگهبان تایید می‌شود؟ با بیان اینکه «فکر نمی کنم کار بدی کرده باشم» خاطر نشان کرد: قاعدتا اگر مشکلی وجود نداشته باشد صلاحیت بنده مورد تایید قرار خواهد گرفت. اگر دیدند کاری کرده ام حتما صلاحیت من را رد کنند؛ من شورای نگهبان را قبول دارم و اعضای آن را میشناسم و می دانم افراد خوبی در آن حضور دارند. افتخار شاگردی آیت الله جنتی را داشته ام و آقای شب زندار آدم بسیار خوبی هستند؛ همه اعضا از رفقایم هستند و افرادی نیستند که بخاطر پول و مال دنیا صلاحیت کسی را رد کنند.

دبیر کل جبهه پایداری همچنین در پاسخ به پرسشی درباره مسئولیت نظارتی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خود مجلس باید بتواند در ابتدا بر خودش نظارت کند و اجازه ندهد که هر کسی هر کاری که دلش خواست انجام دهد. اگر هم کسی تخلفی انجام داد باید زودتر برخورد کند تا بقیه اجرای عدالت در آن را مشاهده کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.