مرد متهم که شغلش خرید و فروش خودرو و ساخت و ساز مسکن بود با حضور در جایگاه منکر همه اعترافات خود شد و گفت نمی داند چه کسی دو دختر جوان و پدرزن و مادر زن سابقش را کشته است و در روز بعد حادثه که خود را به ماموران معرفی کرده است.

قاضی گفت: شما در حالی منکر می شوید که قاتل نیستید، که در تمام مراحل تحقیقات به قتل ها اعتراف کردید، بازسازی صحنه جرم و مدارک و اسناد نیز از این اقدام توسط شما حکایت دارد.

در پرونده آمده شما اعتراف کرده اید: مادر زنتان شما را تحریک کرده که دختر ۱۷ و ۲۲ ساله و همسرتان میخواهند بروند با مردهای عرب و شما تحت تاثیر این اظهارات اقدام به قتل کرده اید.

در شب حادثه به همسرتان که در منزل نبوده پیامک داده اید و وی را تهدید کرده اید که این ها همگی تایید میکنند شما قصد و تصمیم چنین کاری را داشته اید.

در اعتراف هایتان نحوه قتل دو دختر و پدر زن و مادر زنتان را کاملا شرح داده اید که با بازسازی صحنه قتل نیز مطابقت دارد.

از طرفی در حالی اعلام کرده اید که قرص خورده اید که هیچ گونه نتیجه مثبتی در خصوص وجود سم در شما و مقتولین وجود ندارد.

قاضی به متهم گفت: شما تا ۲۲ اسفندماه نود و هفت حافظه تان سرجایش بوده و به ناگاه همه چیز را فراموش کردید! چرا که تا این تاریخ قتل را قبول داشته اید.

زن فرد متهم به قتل که علی رغم اینکه از همسرش طلاق گرفته بوده ولی با وی زندگی می کرده بعنوان ولی دم مقتولین با حضور در جایگاه گفت: نسبت به دو دختر و مادرم دیه میخواهم ولی در خصوص پدرم تقاضای قصاص دارم.

قاضی پس از استماع اظهارات طرفین پرونده و وکلایشان ختم جلسه دادگاه را اعلام کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.