دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان در هوای سرد ورزشگاه فولادشهر اصفهان از هفته یازدهم لیگ برتر، عصر روز یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در حالی آغاز شد که تیم میزبان در فصل جاری لیگ برتر نتایج ضعیفی را به‌دست آورده بود و شاگردان علیرضا منصوریان برای خروج از بحران، سخت به این پیروزی نیاز داشتند و در پایان توانستند سه امتیاز این دیدار حساس را به‌دست آورند.

در آن طرف میدان، تیم سرسخت فولادخوزستان نیز برای گرفتن سه امتیاز با مدیرعامل سابق ذوب‌آهن پای به نصف جهان گذاشت تا حساسیت این بازی دوچندان شود.

در نیمه نخست دیدار، هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و توپ بیشتر در میانه‌های میدان در حرکت بود و موقعیت‌های کمی بر روی دروازه هر دو تیم به‌وجود آمد تااینکه در دقیقه ۴۳ علیرضا منظمی بر روی پاس زیبای بوحمدان با ضربه پا نخستین گل این دیدار را به سود میزبان به ثمر رساند تا سبزپوشان اصفهانی با یک گل پیشی گیرند.

نیمه دوم این دیدار نیز در حالی آغاز شد که فولاد خوزستان برای جبران گل خورده تلاش زیادی کرد و در یکی از صحنه‌ها توپ از فاصله چند متری دروازه ذوب‌آهن بیرون رفت.

تیم فولاد خوزستان در ادامه حملاتی را بر روی دروازه تیم میزبان تدارک دید که در یکی از صحنه‌ها ضربه هدایتیان را دروازه‌بان ذوب‌آهن بخوبی مهار کرد تا فولاد خوزستان نتواند به گل برسد.

تیم میزبان نیز حملاتی را روی دروازه حریف انجام داد که بی‌نتیجه بود و برغم تلاش هر دو تیم برای گلزنی، این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان پایان یافت تا شاگردان منصوریان از بحران خارج شوند.

در این دیدار با هدایت علیرضا منصوریان، معراج اسماعیلی، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، دانیال اسماعیلی‌فر، قاسم حدادی‌فر، علیرضا منظمی، مسعود ابراهیم‌زاده، مهدی مهدی پورو ارسلان مطهری برای تیم ذوب‌آهن اصفهان به میدان رفتند.

همچنین برای فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام، فولاد خوزستان با ترکیب شهاب گردان، ایوب والی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، صالح حردانی، وحید نامداری، میثم دورقی(دقیقه ۶۵ تعویض با مهرداد هدایتیان)، محمد قاسمی‌نژاد، احمد عبدالله‌زاده، روح‌الله سیف اللهی و لوسیانو پریرا بازی کردند.

در این دیدار مهدی مهدی‌پور و قاسم حدادی‌فر از ذوب‌آهن و صالح حردانی، شهاب گردان و وحید حیدریه از فولاد خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

این دیدار را محمدحسین زاهدی‌فرد با کمک‌های آرمان سعدی، جلیل شعرانی، جواد رحیم زاده  و علی ابراهیمی قضاوت کرد.

در پایان این دیدار تیم ذوب‌آهن با ۱۰ امتیاز در مکان دوازدهم و تیم فولاد خوزستان با ۱۶ امتیاز در مکان هفتم لیگ برتر فوتبال کشور جای گرفتند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.