«علی‌رضا منصوریان» پس از شکست مقابل پیکان در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر ایران اظهار داشت: یکی از بهترین نمایش‌های خود در لیگ برتر را به اجرا گذاشتیم اما متاسفانه شکست خوردیم تا با دست خالی میدان را ترک کنیم.

وی افزود: در حالی که برای گل‌زنی فرصت‌هایخوبی را روی دروازه پیکان خلق کرده بودیم روی یک اشتباه سهوی دروازه‌مان باز شد.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن اصفهان خوب بازی می‌کند و در خلق موقعیت عملکرد مطلوبی دارد اما متاسفانه فرصت‌های‌مان تبدیل به گل نمی‌شود که این فقط به ضعف بازیکن بر نمی‌گردد.

منصوریان تصریح کرد: در هر مسابقه موقعیت‌های خوبی به دست می‌آوریم اما نمی‌توانیم گل کنیم. نمی‌توانم اسمش را بی‌دقتی بگذارم؛ می‌توانم بگویم فشار روانی که روی تیم ما است باعث می‌شود دقت عمل بچه‌ها کم شود.

وی تاکید کرد: ذوب‌آهن اصفهان قابلیت‌های زیادی دارد؛ تعدادی بازیکن جوان به همراه تعدادی بازیکنان با تجربه خوب داریم که به طور حتم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در پایان گفت: مسیری جز مبارزه نداریم. برای این تیم زحمت کشیدیم. این تیم کاملا فیلتر شده است و بچه‌ها مثل دوست و برادر هستند. بزرگترهای تیم نگران هستند که چرا در این مجموعه این اتفاق افتاده است. من به آنها گفتم که باید بدانند که بالاتر از سیاهی رنگی نیست. این اتفاق داخل زمین افتاده است. فقط باید فرصت‌های خود را با دقت بیشتر به گل تبدیل کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.