آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلا این شهر افزود: مقام معظم رهبری در درس خارج فقه روز شنبه چند جمله کوتاه گفتند و آتش فتنه خاموش و کشور برای همیشه بیمه شد.

وی بیان کرد:  رهبری فرمودند مصوبه سران قوا کارشناسی شده و از آن حمایت می‌کنم و مسوولان مراقب افزایش قیمت‌های اجناس باشند و نظارت کنند و مردم صف شان را از اشرار جدا کنند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: مردم با لبیک به ندای رهبری به خیابان‌ها آمدند و با محکومیت اشرار، مرگ بر آمریکا سر دادند.

وی به ادامه داشتن لبیک مردم به ندای رهبری در کشور، اضافه کرد: فردا نوبت مردم شهر سمنان است.

وی اظهار داشت: مردم انقلابی امنیت را در این چند روز در استان سمنان حفظ کردند و اگر تجمعی در شهرستان‌ها بود، به صورت اعتراض آرام بوده است.

آیت‌الله شاهچراغی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی از دستگاه قضا انتظار دارند که آدم‌کش‌ها، تخریب گران اموال و فتنه‌گران را به اشد مجازات برساند.

وی تاکید کرد: خیلی‌ها نقش ولایت فقیه را در حوادث واقعه نمی‌دانند اما در فتنه اخیر، رهنمودهای ایشان نقش رهبری را نمایان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با اشاره به معرکه‌ گیری دشمنان ایران اسلامی در فتنه اخیر، تصریح کرد: آمریکا، برخی کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و نیز برخی‌ها که نامشان را نباید برد، معرکه‌ گیرهای فتنه‌گری بودند و هستند.

آیت‌الله شاهچراغی ادامه داد: این کشورها دشمنان دیرینه ایران اسلامی بودند و برای کشور دوست نمی‌شوند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مسوولان بدانند کفر، خباثت و ظلم آمریکا و نیز اروپا برای ملت ایران شناخته شد، تاکید کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که مشکلات کشور در داخل و با نگاه داخلی حل می‌شود و کشورهای خارجی مشکل‌گشاه نیستند بلکه مشکل‌سازند.

وی خاطرنشان کرد: مسوولان به فرمایش‌های مقام معظم رهبری گوش فرا داده و به آن عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: با شنیدن خبر بیانیه ۴۰ نفر از سران فتنه ۸۸ و ۹۶، تعجب کردم.

وی افزود: آن‌ها از اشرار و قاتلان مردم حمایت کردند، مگر از مردم خجالت نمی‌کشید و مسلمان نیستید و به جای حمایت از سپاه و نیروی انتظامی از آمریکا طلب همکاری می‌کنید و بیانیه می‌دهید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به هفته بسیج و در پیش‌ رو بودن روز نیروی دریایی، یادآور شد: اخلاص یکی از امتیازات ویژه بسیجیان است و شهید ابراهیم همتی فرمانده ناوچه پیکان از افتخارات مردم این استان است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.