بر اساس اعلام مسئولان کمیته امداد و بهزیستی یارانه حمایت معیشتی دولت به حساب سرپرستان خانوارها دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد واریز شد.

نخستین مرحله یارانه حمایت معیشتی ۲۸ آبان به حساب ۲۰ میلیون نفر از افراد شناسایی شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واریز شد که در این مرحله، یارانه حمایت معیشتی به حساب مددجویان دو نهاد حمایتی کمیته امداد و سازمان بهزیستی واریز شد.

وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور تسنیم با اشاره به واریز یارانه حمایت معیشتی به حساب مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور گفت: در نخستین مرحله از یارانه حمایت معیشتی رقم تعیین شده از سوی دولت به حساب مددجویان واریز شد.

وی ادامه داد: در همین زمینه به خانوارهای یک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دونفره ۱۰۳ هزار تومان، سه‌نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج‌نفره به بالا ۲۰۵ هزار تومان یارانه حمایتی جبرانی افزایش قیمت بنزین تعلق گرفته است.

قبادی دانا تاکید کرد: تمام مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کمک معیشتی را دریافت کرده‌اند.

حسین خدرویسی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد نیز با اشاره به واریز یارانه حمایت معیشتی به حساب مددجویان این نهاد گفت: بر اساس پیگیری که انجام شده رقم یارانه حمایتی به حساب سرپرستان خانوار تحت پوشش کمیته امداد واریز شده است.

وی عنوان کرد: بر همین اساس یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار شامل ۴ میلیون نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از یارانه حمایت معیشتی بهره‌مند شده‌اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.