«بچه‌مهندس» گام اولیه خودش را در ماه رمضان دو سال قبل برداشت. سریالی که ماجرای آن به پرورشگاهی به نام «خانه خورشید» برمی‌گشت. علی غفاری و سعید سعدی کارگردان و تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی بودند. این سریال، نوجوانی و جوانی شخصیتی به نام «جوادی» را مطرح می‌کرد. حالا «بچه مهندس» به فصل سوم رسیده و در روزهای فیلمبرداری قرار دارد.

تهیه‌کننده سریال "بچه‌مهندس"۳ گفت: الان گروه "بچه‌مهندس" در شرکتی حوالی شادآباد فیلمبرداری می‌کنند؛ ۷۵ درصد کار تصویربرداری شده است و ان‌شاءالله تا اوایل بهمن‌ماه کار تصویربرداری تمام می‌شود.

وی در خصوص زمان پخش سریال، تأکید کرد: پیشنهاد ما به پخش شبکه ۲  ایام ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ است اما بستگی به تصمیم خودشان دارد.سعدی با اشاره به اضافه شدن دو بازیگر به گروه "بچه‌مهندس"، افزود: سیدمهرداد ضیایی و کاوه سماک‌باشی به گروه بازیگران سریال اضافه شده‌اند و تعدادی دیگر هم در مراحل بعدی اضافه می‌شوند.وی در پاسخ به این سؤال که آیا سومین فصل "بچه‌مهندس" آخرین فاز از این مجموعه تلویزیونی است، خاطرنشان کرد: از لحاظ ما "بچه‌مهندس"۳ آخرین فاز این مجموعه تلویزیونی به شمار می‌رود اما شبکه تصمیم می‌گیرد که آیا این سریال ادامه‌ای داشته باشد یا خیر.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.