به نقل از ولسی گوریلا، در میان ده تا از گران ترین حلقه های عروسی در دنیا چهره های معروف زیادی دیده می شوند ولی در این فهرست جایگاه های اندکی به سیاستمداران و یا همسران آن ها اختصاص یافته است.

ملانیا ترامپ

ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جایگاه دهم این فهرست قرار دارد و ارزش حلقه ازدواج او ۳ میلیون دلار است.

جنیفر لوپز

در فهرست گران ترین حلقه های ازدواج بیشتر جایگاه ها به هنرمندان اختصاص داده شده است و جنیفر لوپز خواننده آمریکایی یکی از این افراد است که با حلقه ای به ارزش۴.۵ میلیون دلار توانست به این فهرست راه پیدا کند.

گریس کلی

گریس کلی یکی دیگر از سلبریتی هایی است که به این فهرست راه پیدا کرده است وی بازیگر مشهور هالیوود و برنده جایزهٔ اسکار است که پس از ازدواج با رینیهٔ سوم، حُکم‌ران شاهزاده‌نشین موناکو، ملکهٔ آن کشور و ملقب به عنوان سلطنتی گریس موناکو شد.

ارزش حلقه ازدواج وی ۴.۶ میلیون دلار است.

پاریس هیلتون

پاریس ویتنی هیلتون هنرپیشه، خواننده و مدل آمریکایی است. پاریس هیلتون از وارثان و دختر ریچارد هیلتون صاحب هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون است.

ارزش حلقه ازدواج وی ۴.۷ میلیون دلار است.

بیانسه

در جایگاه ششم این فهرست بیانسه خواننده، ترانه‌سرا و هنرپیشه آمریکایی قرار گرفته است. او در هوستون، تگزاس به دنیا آمد و از کودکی در مسابقات مختلف خوانندگی و رقص شرکت کرد و در اواخر دهه ۱۹۹۰ به عنوان خواننده اصلی گروه آراندبی دستینیز چایلد به شهرت رسید.

ارزش حلقه عروسی وی ۵ میلیون دلار است.

آنا کورنیکوا

آنا سرگیونا کورنیکوا یک تنیسور نیمه بازنشسته اهل روسیه است. در حال حاظر او همسر انریکه ایگلاسیاس خواننده مشهور اسپانیایی است.و صاحب دو فرزند به نام های لوسی و نیکولاس است.

ارزش حلقه عروسی وی ۵.۴ میلیون دلار است.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان شخصیت تلویزیون واقع‌نما، بازیگر، مدل و بازرگان اهل آمریکا است.

ارزش حلقه عروسی وی ۸ میلیون دلار است.

الیزابت تیلور

الیزابت رزموند «لیز» تیلور، DBE بازیگر سرشناس آمریکایی و برندهٔ دو جایزه اسکار برای بهترین بازیگری بود. وی از مشهورترین بازیگران انگلیسی-آمریکایی سینمای هالیوود بود.

ارزش حلقه عروسی وی ۸.۸ میلیون دلار است.

حلقه آبی بولگاری

این حلقه عروسی مارک بولگاری زمانی در جایگاه اول گران ترین حلقه های عروسی بوده است و به ارزش نزدیک به ۱۰ میلیون دلار رسیده است.

ارزش این حلقه عروسی ۹.۵ میلیون دلار است.

ماریا کری

 در رتبه نخست این فهرست حلقه عروسی ماریا کری خواننده، ترانه‌سرا، هنرپیشه و تهیه‌کننده اهل آمریکا است. کری که در لانگ آیلند نیویورک به دنیا آمد و بزرگ شد، با انتشار یک آلبوم استودیوی به نام خودش، ماریا کری در سال ۱۹۹۰ به شهرت رسید.

ارزش این حلقه عروسی ۱۰ میلیون دلار است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.