مردم شیعه و سنی شهرستان خاش با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل پیش آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و توصیه به مردم در جهت صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از هر گونه نا امنی و برهم زدن آرامش و امنیت ملت، آمادگی خود را برای مقابله با اقلیت اغتشاشگر و سرسپرده دشمنان ملت اعلام کردند.

شماری از مردم شهرستان خاش بیان کردند: حساب اشرار و اقلیت اغتشاشگر و عوامل بیگانه با مردم معترض ایران سربلند جدا بوده و ما ملت بزرگ و عزیر، مومن و انقلابی کشورمان را حامی اسلام و انقلاب می دانیم و به دشمنان اعلام می داریم، در حمایت از رهبر معظم انقلاب و کمک به اجرای عدالت و تحقق شاخص های توسعه ای همراه و همگام با مسئولان به عزتمندی سرزمین اسلامی مان می اندیشیم.

امین قلندری به خبرنگار ایرنا بیان کرد: ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و بسیجی وار در صحنه حاضر شده و ضمن حراست از ارزشهای اسلامی و انقلابی، از حقوق خودمان دفاع می کنیم. 

وی اظهار داشت: لبیک گفتن به منویات مقام عظمای ولایت را برای خودمان افتخار می دانیم و دشواری ها و سختی ها را به جان می خریم تا بتوانیم اهداف متعالی اسلام را به پیش ببریم.

رضا کردی هم گفت: ما به مردم ایران حق می دهیم که به طرح مدیریت سوخت اعتراض کنند، زیرا می دانیم گرانی های سرسام آور زندگی محرومان و مستضعفان را با دشواری و مشقت همراه می کند، اما از افراد شرور و خرابکار که به اموال مردم و دولت خسارت وارد کرده اند، نه تنها حمایت نمی کنیم بلکه این قبیل اقدامات را بشدت محکوم می کنیم.

وی افزود: صف مردم عزیز ایران از افراد خرابکار و عوامل دشمن جدا هست و قطعا مردم خاش و سیستان و بلوچستان عمل ننگین اشرار خرابکار و عوامل استکبار را محکوم می کنند.

احمد میربلوچ هم گفت: ما از طرحی که بخواهد زندگی مردم را فلج کند استقبال نمی کنیم زیرا معتقدیم مردم ما در چهار دهه اخیر تحریم ها و فشارهای ظالمانه ای را از سوی دشمنان متحمل شده اند اما در مقابل دسیسه ها و کارشکنی های دشمن ایستادگی کرده اند.

وی افزود: اقداماتی که در روزهای اخیر در برخی شهرهای کشورمان با فرمان سران استکباری رخ داد، بر خلاف اخلاق و منش اسلامی و انسانی بود، زیرا مردم ایران مردمی اصیل و دارای فرهنگ و تمدن کهن بوده و با هر گونه اقدام خرابکارانه مخالف هستند.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش هم گفت: دشمنان اسلام و کشور از جریانات اخیر اعتراضی و واکنش مردم عزیز کشورمان به دنبال اجرای طرح مدیریت سوخت سوءاستفاده و نا امنی و اغتشاش و آشوب در کشور ایجاد کردند که این وقایع دردناک ملت بزرگ ایران اسلامی را به شدت آزار داد.

وی اظهار داشت: اعتراض کردن و دفاع از حقوق مسلم و قانونی وظیفه هر انسان عاقل و متمدنی است، دولت هم از اعتراضات قانونی حمایت می کند، اما حساب افراد شرور و خرابکار با توده های مردمی که خواهان اصلاح امور هستند، جدا می باشد.
صالحی ادامه داد: ناامنی و آشوب؛ غارت اموال و آتش زدن خانه‌ها و مغازه‌ها؛ حمله با اسلحه و چاقو به مردم و مأموران انتظامی؛ مختل کردن رفت‌وآمد و ایجاد راهبندان کار مردم نیست، لذا خوشحال هستیم که با هوشیاری مردم و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری توطئه دشمنان خنثی شد.

وی ادامه داد: ملت همیشه در صحنه ایران همچون گذشته پاسخ کوبنده ای به دشمنان و ایادی دست نشانده آنها می دهند. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.