محمد حسینی امشب در جمع خبرنگاران در خصوص بسته شدن مسیر جم به سیراف اظهار داشت: به مدت دو روز مسیر اصلی ارتباطی به دلیل اعتراضات و اغتشاشات بسته بود که مشکلاتی را در تامین مطلوب سوخت و آب‌رسانی به شهرک‌های نفت و گاز ایجاد کرد.

فرماندار شهرستان جم افزود: در این مدت امکان رفت و آمد از مسیر جم به سیراف میسر نبود  که الحمدلله بامداد امروز مشکل رفع شد و مسیر با دخالت نیروهای امنیتی و انتظامی و با کمترین مشکل مجددا بازگشایی شد.

وی ابراز کرد: در حال حاضر تمام مسیرها باز است و مشکل امنیتی نیز به طور کامل رفع شده است. تعدادی از اغتشاش‌گران بازداشت شده‌اند که مورد بازجویی قرار گرفته و برابر قانون به اتهامات آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

رئیس شورای تامین شهرستان جم تصریح کرد: الحمدلله مورد خاصی نداریم و هم‌اکنون فضا به گونه مناسب و تقریبا مسالمت‌آمیزی مدیریت شده و شهرستان در آرامش و امنیت کامل است.

حسینی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان بوشهر نسبت به استان‌های دیگر کمترین درگیری و خسارت‌ها را شاهد بوده‌ایم، با اینکه طی دو روز گذشته به دلیل بسته بودن مسیر، مشکلاتی ایجاد شد اما توانستیم اوضاع شهرستان را مدیریت کنیم.

وی تاکید کرد: پس از باز شدن مسیر اصلی، صبح امروز تجمع تعداد کمی از افراد به شکل پراکنده را در جم شاهد بودیم اما اتفاق دیگری رخ نداده است. این نوع اعتراضات به ضرر مردم است و بستن مسیر در جم نیز باعث ایجاد مشکلاتی در تامین مطلوب سوخت و آب‌رسانی به شهرک‌های نفت و گاز شد که این مشکلات با بازگشایی مسیر رفع شده و خدمات‌دهی به مردم با کیفیت مناسب ادامه می‌یابد.

حسینی با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات از مسیرهای قانونی و مسالمت‌آمیز اظهار داشت: قطعا در اقدامات هیجانی و احساسی، فرصت سواستفاده برای فرصت طلب‌ها و افراد اغتشاش‌گر ایجاد می‌شود که لازم است مردم در این زمینه هوشیاری کامل داشته باشند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.