سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت امنیتی پایتخت اظهار داشت:‌ وضعیت پایتخت در امروز و روز گذشته بسیار خوب بوده است؛ البته یکی دو مورد تحرک در روز گذشته داشتیم که بلافاصله افراد دستگیر شدند؛ می‌توان گفت که امروز هیچ موردی در تهران نداشتیم و امنیت کامل در همه بخش‌های پایتخت حکمفرماست. 

فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: پلیس از همان روز اول با کارهای اطلاعاتی، اکثریت قریب به اتفاق افرادی را که اقدام به شرارت کردند، شناسایی و سپس دستگیر کرد؛ مابقی این افراد نیز به زودی دستگیر خواهند شد. 

سردار رحیمی ادامه داد: کسانی که به اموال مردم ضرر و زیان زدند و کارهای خرابکارانه‌ای همچون آتش زدن پمپ‌بنزین‌ها را انجام دادند منتظر باشند چرا که پلیس به سراغ آنها خواهد آمد؛ اشرار بدانند که پلیس آنها را رها نکرده و اجازه نخواهد داد که عده‌ای اراذل و اوباش، امنیت مردم را به چالش بکشند. 

فرمانده انتظامی پایتخت اظهار داشت: اعتراض قانونی مسیر مشخصی دارد و اگر کسی غیر از مسیر قانونی آن بخواهد اقدام کند، قطعاً با حافظان نظم و امنیت و مراقبان قانون مواجه خواهد شد. 

سردار رحیمی خطاب به اشرار و اراذل و اوباش اعلام کرد: دوره «بزن در رو» تمام شده است. پلیس آنها را رها نخواهد کرد تا اینکه دستگیرشان کرده و تحویل قانون دهد؛ دستگاه قضا نیز مجازات‌های سخت و سنگینی را برای آنها درنظر گرفته است. 

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: مردم اطمینان داشته باشند که پلیس در کنارشان است؛ در روزهای اخیر هم دیدند که بلافاصله پلیس قدرتمندانه و مقتدرانه وارد عمل شد و آشوبگران را دستگیر کرده و یکی پس از دیگری تحویل دستگاه قضا می‌دهد؛ مردم بدانند پلیس شب و روز آماده خدمت به مردم و تأمین آسایش و امنیت شهروندان است. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.