پیام صادقیان که انتظار می‌رفت تبدیل به یکی از ستاره‌های فوتبال ایران شود، ناگهان در مسیر خارج شد و اکنون در ۲۷ سالگی ضمن پایان دوران فوتبالی‌اش، با محرومیت ۱۵ ساله از سوی کمیته اخلاق با توجه به تاسیس بنگاه شرط بندی مواجه شد. صادقیان که این روزها در ترکیه حضور دارد، در گفتگویی جنجالی در صفحه شخصی خود نشان داد که کاملا از فوتبال زده شده و با ادبیاتی باورنکردنی نسبت به آن واکنش نشان داد.

صادقیان بعد از انتشار این خبر و در شرایطی که مدعی شده بود با سوالات فراوانی از سوی مخاطبان خود در این زمینه مواجه شده بود، در لایو اینستاگرام با آنها به گفتگو پرداخت. او در بخشی از صحبت‌هایش با گلایه نسبت به جو فوتبال ایران آن را باعث پایان فوتبال خود دانست و کارهایش را نیز دلی عنوان کرد: من مرد حرف هستم! با یک جمله علی آقای کریمی ترکیه و تیمم را رها کردم و رفتم رشت و سپیدرود تا آنجا اگر توانستم کمکی کنم. دیدید که بعد از رفتن علی آقا هم گفتم نامه مرا هم بزنید و بروم خانه استراحت کنم. فوتبال برای امثال علی آقای کریمی و علی آقای دایی است. این‌ها در این فوتبال مرد هستند و سالم. باید برای آنها جان داد و کمک کرد. 

وی درباره حکم محرومیت خود نیز گفت: من اصلا نمی‌خواستم فوتبال بازی کنم. اصلا کاری به فوتبال نداشتم که این آقایان... ۱۵ سال محرومم کردند؟ اصلا چرا این آقایان ... ۲۰ سال محرومم نکردند تا رُند شود!

صادقیان که همچنان نشان می‌دهد به پرسپولیس تعلق خاطر دارد، در بخشی از صحبت‌های خود در حالی که با کری یکی از هواداران استقلالی مواجه می‌شود با کری سنگینی پاسخ او را می‌دهد و از هواداران استقلال می‌خواهد بعد از هفت سال پایین‌تر بودن از پرسپولیس در جدول، کری نخوانند. 

هافبک سابق پرسپولیس صحبت‌های خود را با هواداران این تیم اینچنین خاتمه می‌دهد: آقایان خانم‌ها، پرسپولیس عشق است و تا روزی که نفس بکشم لطف شما که باعث شد پیام صادقیان در فوتبال شوم را فراموش نمی‌کنم. این پرچم تا جان دارم همین بالا خواهد ماند و مراقب باشید تا کسی نتواند علیه تیم کینه توزی خود را دنبال کند. قسم‌تان می‌دهم مراقب تیم باشید و بدانید در این شرایط که تیم طی سالیان اخیر موفق بوده خیلی‌ها به دنبال خراب کردن تیم هستند اما شما مراقب تیم باشید و من هم این پرچم تا ابد بالای سرم خواهد ماند.

 

نکته: با توجه به ادبیاتی که صادقیان در این لایو اینستاگرامی در گفتگو با مخاطبان خود به کار برد، ورزش سه، برخی از صحبت‌های او را تغییر داده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.