ملانیا ترامپ روز گذشته در حالی از همتای ترک خود امینه اردوغان در کاخ سفید پذیرایی کرد که هوای واشنگتن دی‌سی به شدت سرد بود. همسر دونالد ترامپ در این هوا یک کت بلند آبی‌رنگ از برند بسیار لوکس و اشرافی آلتوزارا به تن داشت؛ لباسی که ارزش آن حدود ۲۳۰۰ دلار است و با دلار ۱۱۵۰۰ تومانی تقریبا می‌شود حدود ۲۷ میلیون تومان.

بانوی اول آمریکا یک کفش پاشنه‌بلند چرم از برند کریستین لوبوتن هم پا کرده بود که ارزش آن در بازار ۷۰۰ دلار (بیش از هشت میلیون تومان) است. او با این پوشش بسیار لوکس و گران در اتاقی موسوم به اتاق سبز از امینه اردوغان پذیرایی کرد و ناهار را میزبان همسر رجب طیب اردوغان (رئیس‌جمهوری ترکیه) بود.

امینه هم که در تمام سفرهای خارجی همراه رجب طیب اردوغان است، در دیدار با ملانیا ترامپ یک لباس یکدست سفید پوشیده بود. بانوی اول آمریکا در میزبانی از مهمان خود کم نگذاشت و در قالب یک راهنمای تور، بسیاری از بخش‌های کاخ سفید را به همسر رئیس‌جمهوری ترکیه نشان داد و معرفی کرد.

عکس انداختن در اتاق آبی و گپ زدن در اتاق قرمز از دیگر بخش‌های دیدار همسران رئیسان جمهوری آمریکا و ترکیه در کاخ سفید در یک روز بسیار سرد پایتخت بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.