مقاومت اسلامی لبنان شامگاه سه‌شنبه (۲۱ آبان) ضمن محکوم کردن حملات بامداد سه‌شنبه این رژیم به مواضعی در غزه و پایتخت سوریه که متعلق به جهاد اسلامی بود، شهادت شهید «بهاء ابوالعطاء»، از فرماندهان ارشد جنبش جهاد اسلامی را به اعضای این جنبش تبریک و تسلیت گفت.

حزب‌الله در این بیانیه تأکید کرد که این حزب به توانایی گروه‌های مقاومت در فلسطین برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی و پاسخ به این حملات و تجاوزات و انتقام‌گیری از شهدای مقاومت ایمان دارد.

جنگنده‌های رژیم اشغالگر قدس بامداد امروز سه‌شنبه به دو نقطه؛ یکی در غزه و دیگری در حومه دمشق حمله کردند. در حمله به غزه که خانه شهید ابوالعطا هدف قرار گرفت، او به همراه همسرش ناجوانمردانه به شهادت رسیدند و دو تن از فرزندان آن‌ها نیز زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به منزل «اکرم العجوری»، از فرماندهان جهاد اسلامی، پسر وی را به همراه یکی از همراهانش به شهادت رساند.

جنبش جهاد اسلامی در پاسخ به این حملات، ده‌ها موشک و راکت به شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک کرده است. تداوم پاسخ‌های موشکی جهاد اسلامی، خیلی از ادارات دولتی به ویژه مدارس را در این شهرک‌ها به تعطیلی کشانده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مجبور شده است در فلسطین اشغالی برای دو روز حالت فوق‌العاده اعلام کند. تداوم حملات صهیونیست‌ها به غزه تا این لحظه (تنظیم خبر)، هفت شهید و بیش از ۴۵ زخمی برجای گذاشته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.