سرهنگ یعقوبعلی رجبیان دراین‌باره گفت: مدتی قبل شماری از اهالی محله خراسان با مراجعه به پلیس امنیت از شروری که با ایجاد درگیری و عربده کشی امنیت محل و ساکنانش را سلب کرده بود، شکایت کردند که در همین راستا نیز رسیدگی به موضوع از سوی ماموران در دستورکار قرار گرفت و آنان در تحقیقات اولیه خود متوجه شد که فرد مذکور از اشرار سابقه‌داریست که بارها با عربده کشی و  تهدید سلاح، اقدام به ایجاد رعب و وحشت در محل کرده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات، مخفیگاه فرد شرور در حوالی خیابان غیاثی شناسایی شد، گفت: عصر دیروز ماموران پس از اخذ مجوز قضایی برای دستگیری این فرد به محل اعزام شده و این فرد را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند. 

به کفته رجبیان، در بازرسی از مخفگیاه این فرد چندین قبضه سلاح سرد و تجهیزات دفاعی از قبیل گاز اشک آور، شوکر و... کشف و ضبط شد.

 رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه این فرد در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و هدف از آن را قدرنمایی و مطرح شدن به عنوان گنده‌لات محل اعلام کرد، خاطر نشان کرد: متهم با دستور مقام قضایی در اختیار ماموران پلیس امنیت قرار دارد تا دیگر جرائم ارتکابی از سوی وی بررسی شود. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.