سرمربی پرسپولیس در مصاحبه‌ای که چهارشنبه ۸ آبان از او در یکی از روزنامه‌ها منتشر شد (اینجا بخوانید)، صحبت‌هایی را علیه استقلال مطرح کرد. سرمربی پرسپولیس گفت: «چیزی که از ته قلبم دوست دارم اتفاق بیفتد این است که چه ببرم چه ببازم نتیجه در زمین اتفاق بیفتد نه بیرون از زمین. در بازی آخر استقلال دیدم که یک گل حریف توسط داور مردود اعلام شد و یک خطای هند که پنالتی بود را داور سوت نزد. این تصویری است که من از فوتبال ایران دوست ندارم. امیدوارم چه ببرم چه ببازم در زمین باشد. این تصویری که در بازی آخر استقلال دیدیم دوست ندارم برای تیم دیگری اتفاق بیفتد.»

این صحبت‌های کالدرون واکنش باشگاه استقلال را به همراه داشت و آبی‌ها بیانیه‌ای صادر کردند که به نظر می‌رسد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم به خواسته باشگاه استقلال توجه کرده باشد چرا که دیروز خبر محرومیت سرمربی پرسپولیس رسانه‌ای شد. (مشروح ماجرا را اینجا بخوانید).

دیشب گابریل کالدرون به تهران برگشت که از امروز (یک‌شنبه) تمرینات پرسپولیس را زیر نظر بگیرد. بلافاصله پس از صدور این حکم، مسئولان و دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون را در جریان قرار دادند. شنیدیم سرمربی آرژانتینی از صدور این حکم بسیار متعجب و شگفت‌زده شده و پرسیده: «مگر من چه گفتم؟ بعضی‌ها در نشست خبری صندلی پرت کردند، محروم نشدند. بدترین رفتارها را داشتند محروم نشدند. ۱۰ دقیقه بازی ما را معطل کردند محروم نشدند. بدترین فحش‌ها کنار زمین به من و نیمکت من دادند، اما محروم نشدند. چرا باید من محروم شوم؟ واقعاً نمی‌دانم!»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.