جلسه هیأت مدیره بانک گردشگری (شرکت سهامی عام) امروز یکشنبه ۱۹ آبان ۹۸ در محل قانونی بانک تشکیل و تصمیمات زیر اتخاذ شد.

با عنایت به استعفای جناب آقای مهدی جهانگیری کوهشاهی از عضویت هیأت مدیره بانک گردشگری طی نامه‌ای مورخ اول آبان ۹۸ هیأت مدیره ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و خدمات وی در طول مدت تصدی عضویت و ریاست هیأت مدیره برای باقی مانده مدت تصدی خود در هیأت مدیره به شرح زیر تعیین سمت نموده و با امضای ذیل صورتجلسه قبولی سمت خود را پذیرفتند.

آقای حسین ثابتی به سمت رئیس هیأت مدیره، رضا کامران به سمت نائب رئیس هیأت مدیره و عضو هیأت مدیره اجرایی، سعید جمشیدی به سمت عضو هیأت مدیره، مرتضی خامی به سمت مدیرعامل خارج از اعضا تعیین شد.

صورت جلسه هیأت مدیره بانک گردشگری مورخ امروز (۱۹ آبان ۹۸) به امضای اعضای هیأت مدیره شامل ثابتی، کامران، جمشیدی، خامی و حسین رحمتی معاون مالی و عضو هیأت عامل رسیده است.

این نامه برای اطلاع رسانی به سهامداران بانک از طریق سامانه کدال سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران بورسی وابسته به سازمان بورس و اوراق بهادار امروز اعلام شد.

مهدی جهانگیری برادر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور است که عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران نیز بود که در ۱۴ مهر ۹۶ بازداشت شد و در دیماه ۹۶ با قرار وثیقه از زندان آزاد شد.

متن این اطلاعیه از اینجا (صورتجلسه هیات مدیره وگردش صورتجلسه هیات مدیره بانک گردشگری) قابل دریافت است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.