سرهنگ رسول محبت گفت: با دریافت گزارشی از سوی تعدادی از شهروندان محله خانی آباد مبنی بر تخریب ۶ دستگاه خودروی سواری توسط چند تن از اراذل و اوباش منطقه، موضوع در دستور مأموران پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارشناسان پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت پس از بررسی اظهارات شاکیان پرونده، در یک سری تحقیقات فنی، متهم اصلی پرونده را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته وی را در یک اقدام ضربتی در مخفیگاهش در حوالی خیابان جیحون دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم ۳۰ ساله که در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بوده، انگیزه خود را از این اعمال شرورانه، قدرتنمایی و معروفیت عنوان کرد.

محبت ابراز داشت: با اطلاعات بدست آمده از اظهارات متهم اصلی پرونده، سایر عاملان تخریب نیز شناسایی و در بامداد امروز هجدهم آبان ۴ شرور دیگر که با عربده کشی و فحاشی قصد متشنج کردن جو حاکم را داشتند با هوشیاری و در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر شدند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه متهمان سابقه دار بوده و پیش‌تر با عناوین مختلفی از جمله نزاع دسته جمعی، تخریب اموال خصوصی، قدرتنمایی با سلاح، اخلال در نظم عمومی دستگیر شده اند، برای سیر مراحل قانونی به پایگاه هفتم این پلیس منتقل و پس از تحقیقات لازم تحویل مرجع قضائی شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.