یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: با توجه به بازی‌هایی که از تیم پارس جنوبی دیده‌ایم، این تیم خوب و منسجم عمل کرده است. آنها بسیار پرتلاش بوده‌اند و یکی از بازی‌های سخت ما در لیگ خواهد بود و به لحاظ جدولی هم برای ما بسیار حساس است.

وی افزود: در خانه بازی می‌کنیم و می‌خواهیم مقابل هواداران‌مان پیروز باشیم. باید از خودمان انگیزه زیادی نشان بدهیم و همه باید بدانند که ما برای بردن بازی می‌کنیم. امیدوارم این درک در تیم وجود داشته باشد که تیم شهر خودرو فردا باید طوری بازی کند که همه از این بازی احساس برد داشته باشند. امیدوارم بچه‌ها نیز این موقعیت را درک کنند که ما موقعیت رسیدن به صدر جدول را داریم و این انگیز درون آنها وجود داشته باشد. واقعاً بازی سختی داریم، اما با حمایت خوب هواداران‌مان و با پشتیبانی آنها می‌خواهیم بازی خوبی انجام بدهیم و احساس زیادی به حمایت آنها و درک بازیکنان داریم. بازیکن محروم نداریم، اما آقاجانپور و زامهران مصدوم هستند.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره وضعیت آقاجانپور و اینکه آیا مصدومیت او جدی است، گفت: فکر می‌کنم او از هفته آینده به تمرینات اضافه شود، اما اردوی تیم امید هم برگزار می‌شود و بعید می‌دانم به ما برسد.

گل‌محمدی در واکنش به این مسئله که شرایط شهر خودرو در جدول می‌تواند باعث استرس میان بازیکنان شود و آیا بازیکنان این شریط استرس‌زا را درک کرده‌اند یا نه، اظهار داشت: در صحبت‌هایم گفتم که بازیکنان باید این بازی و شرایط را درک کنند. منظورم همین بود که آنها باید بتوانند فضای بازی را کنترل کنند و از شرایط استرس‌زا دور شوند. خودشان می‌دانند چه شرایط حساسی را پیش رو دارند و امیدوارم تمرکز آنها روی انجام وظایف‌شان باشد و اگر این‌طور باشد می‌توانند وظایف خود را به درستی انجام بدهند و در این صورت می‌توانند استرس را از خودشان دور کنند. بازیکنان ما به لحاظ بدنی هم شرایط خوبی دارند و بعید می‌دانم از این جهت مشکلی وجود داشته باشد. اگر کار خودمان را انجام بدهیم و روی کار خودمان تمرکز کنیم، می‌توانیم بازی را به خوبی کنترل کنیم.

وی درباره شناختش از تیم پارس جنوبی گفت: چند بازی آخر آنها را دیده‌ایم و حتی حق آنها مقابل تیم‌های بزرگ هم باخت نبوده است. پارس جنوبی‌ها در تقابل با تیم‌های بزرگ می‌توانستند حتی پیروز بازی باشند، اما به‌هرحال موضوع مشکلات مالی در خیلی تیم‌ها وجود دارد. تیم پارس جنوبی با انگیزه زیادی مقابل ما بازی می‌کند و دوست دارند در مشهد از ما امتیاز بگیرند، اما ما تلاش خواهیم کرد و امیدواریم که سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.