مصطفی دنیزلی، شامگاه دوشنبه پس از سومین شکست پیاپی تراکتورسازی در لیگ برتر در برابر سپاهان، در میکسدزون ورزشگاه نقش جهان، شکست تراکتور سازی را به دلیلی اشتباهات این تیم توصیف کرد و اظهار داشت: ما دو هفته است که به خاطر اشتباهاتمان می‌بازیم و الان و پس از سی سال مربیگری می‌خواهم ادعای بزرگی بکنم.

وی اضافه کرد: من به هوادارانمان قول می‌دهم که حتی اگر اختلافمان با رقبا و تیم‌های دیگر ۳ یا ۵ امتیاز هم باشد، ما با قهرمانی این فصل را به پایان خواهیم برد.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به ۱۰ بازی تراکتورسازی در فصل جدید افزود: ما در ۱۰ بازی آخر خود، ۶ بازی خارج از خانه برگزار کردیم و به بعضی از بایزکنان هم فرصت دادم ولی برخی از آن به خوبی استفاده نکردند؛ به هرحال در تعطیلات اردوی تیم ملی، همه چیز تغییر می‌کندو تراکتورسازی جایگاه اصلی خود را بازمی‌یابد.

وی در واکنش به اعتراض خبرنگاران اصفهانی به حاضر نشدن او در نشست خبری پیش از بازی و تحریم نشست خبری پس از بازی از سوی خبرنگاران بیان داشت: برخی از دوستان به این مسئله معترض هستند ولی ما در فاصله ۴۵ دقیقه‌ای شهر اصفهان اردو زدیم و به آنها اعلام کردیم که اگر به هتل ما بیایند ما پاسخگو خواهیم بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.