عزت الله ضرغامی امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در زاهدان اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان مردمانی مرزدار غیور و شجاع هستند که همواره از کشور و نظام خود پاسداری کرده اند.

وی افزود: از همین مردم سیستان و بلوچستانحق بزرگی بر گردن مردم و صد البته مسئولان کشور دارند چرا که تامین امنیت و نگهبانی از مرزها توسط مردم مرزدار این منطقه انجام می‌شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به رشادت های مردم سیستان و بلوچستان در طول تاریخ گفت: این استان همواره محل نمایش اتحاد و برادری شیعه وسنی بوده است.

وی با اشاره به حضور گسترده برادران و خواهران تشیع و تسنن در راهپیمایی ۱۳ آبان امروز ادامه داد: به راستی که مردم سیستان و بلوچستان مردمی بیدار، آگاه و بصیر هستند.

عضو شورای عالیفضای مجازی کشور با تاکید بر اینکه مردم سیستان و بلوچستان همواره پیشتیبان نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب بوده اند، تصریح کرد: البته مردم این استان با مشکلات بسیاری هم دست و پنجه نرم می‌کنند که این امر نیازمند توجه خاص و ویژه مسئولان به این استان است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه و منحصر به فرد سیستان و بلوچستان بیان داشت: قطعا با برنامه ریزی مناسب و استفاده از توان و ظرفیت جوانان این استان می توان این ظرفیت‌ها را شناسایی و مشکلاترا برطرف کرد.

ضرغامی با تاکید بر لزوم توجه مسئولان کشور به استان سیستان و بلوچستان افزود: هیچ راهی بهتر و نتیجه بخش‌تر از توجه به ظرفیت درونی کشور نیست.

وی در ادامه با اشاره به سابقه شرارت های دولت آمریکا علیه مردم ایران اظهار داشت: ۴۱ سال قبل سفارتخانه آمریکا در تهران توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) تسخیر شد و امروز همه دنیا می بینند که سفارتخانه‌های آمریکا در نقاط مختلف جهان محلی برای جاسوسی و تخریب شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: اما هیچ کشوری جرات مقابله با این توطئه را ندارد و همچنان ایران اسلامی تنها پرچمدار مبارزه با آمریکا در جهان است.

وی با اشاره به بدعهدی دولت آمریکا در موضوع برجام گفت: آمریکا در ۶ سال اخیر هیچ حرکتی برای برداشتن تحریم‌ها انجام نداد، بلکه تحریم‌های جدیدتری را نیز به کشور ایران تحمیل کرده است.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور تصریح کرد: امروز برای همه مشخص شده است که به هیچ عنوان نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد و افتخار مقاومت، مقابله و تسخیر سفارتخانه آمریکای جنایتکار و مبارزه با توطئه‌های این کشور در جهان متعلق به ایران اسلامی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.